Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du HÅNDVÆRKER og vil du deltage i test af et nyt koncept for håndværkere, det er GRATIS at deltage!!!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke folk holder sig tilbage, af frygt for det  bare er endda en tilbudsportal, eller andet koncept der bare giver håndværkerne endnu mere arbejde, dem er vi jo næsten blevet overrandt af her de sidste 6-8 år efterhånden.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 18:14

Jeg har sendt PM, og håber det er et værktøj der virker!

Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:16

Koludabyg:
Mon ikke folk holder sig tilbage, af frygt for det  bare er endda en tilbudsportal, eller andet koncept der bare giver håndværkerne endnu mere arbejde, dem er vi jo næsten blevet overrandt af her de sidste 6-8 år efterhånde

René Koluda, vi kan love dig og andre, at der ikke er tale om at stjæle hverken håndværkernes kostbare tid, eller deres surt tjente penge, men i disse såkaldte krisetider, er det måske derimod vigtig at stå sammen. Igennem dette arbejde for den fælles sag, mere indtjening til den enkelte håndværker, med absolut mindst mulige omkostninger. De griske bygge portaler kender vi vistnok alle sammen, så navne behøves vel ikke.

Tak for alle PBér det ser godt ud, men vi kan aldrig blive FOR mange.....Så fortsæt endelig, jo flere jo stærkere er vi "sammen". Og til alle jer som har sendt PBér, husk at holde tråden her oppe.... Big Smile

mvh

Pilotprojekt

nb. I får alle mail tirsdag / onsdag kommende uge som lovet i tidligere indlæg, men giv nu så mange som mulig chancen for at tilmelde sig, uagtet Amino ikke lige er stedet med mange håndværkere.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:41

Super, så ville jeg da prøve lav det selv også, hvor der også er en del håndværkere inde...;)

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 22:40

Koludabyg:
Super, så ville jeg da prøve lav det selv også, hvor der også er en del håndværkere inde...;)

René Koluda, du er alle steder Smile

I morgen sender jeg dig lige en længere PB / mail, vi kender ikke hinanden, men....har fælles bekendte, har jeg fundet ud af, verden er lille, selv på nettet....Wink

mvh

Piloten på Pilotprojekt

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:45

Ja, det er nemt at få lov til at sidde og beregne tilbud for portelerne, man hører dog desværre sjældent om håndværkere der har fået noget særligt egentligt arbejde ud af anstrengelserne.

Hvis jeres koncept er så genialt, skal i bare offentliggøre det og få lavet en god presse meddelse, så skal de rigtige håndværkere nok komme helt af sig selv, hvis der også er "rigtige" kunder.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:50

Pilotprojekt:

René Koluda, du er alle steder Smile

I morgen sender jeg dig lige en længere PB / mail, vi kender ikke hinanden, men....har fælles bekendte, har jeg fundet ud af, verden er lille, selv på nettet....Wink

He he, ja... er  aktiv en del steder....;)

Det er du velkommen til...:)

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 22:54

Sjovt nok Sven kender jeg faktisk også til dig, ligesom jeg kender til Koluda.

Sven, du får en invitation til at deltage, det lover jeg Big Smile

Den kommer senest tirsdag sent, eller onsdag formiddag som lovet tidligere i denne tråd ...

mvh

Piloten, på Pilotprojektet, som ikke må få flere håndværker øl i dag....*suk*

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 21:22

Kan så oplyse til alle der har henvendt sig, at info komme onsdag omkring middag Smile

Fortsat gos aften

mvh

Pilotprojekt

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 15:43

Pilotprojekt:
Kan så oplyse til alle der har henvendt sig, at info kommer onsdag omkring middag Smile

Rettelse, info kommer omkring kl. 20.00 i aften, hvilke også er meget, meget ca. omkring middag Cool

Trafikkøer er tidsrøvere, ligesom hasteindkaldte vigtige møder, beklager....

Piloten

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)