Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lille råd til udviklerne bag Amino :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 4 person

Eneste lille kommentar herfra skal være råd/bøn. Brug enkeltatjerner medmomtanke. Stik ikke en stjerne ud bare på grund af f.eks forskellige synspunkter på om skatten er høj eller lav,,eller om invandring er godt eller skidt. Den slags "uenighed" synes jeg skal udløse "sure" stjerner.

Brug dem for at markere faktuelle fejl, anbefaling af snyd, racisme eller direkte grov optræden, men ikke bare fordi man måtte være uenig i om aktiemarkedet vil gå op eller ned

Just my five penny
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12

Jimmy Wington Le:
men det ser ud til at folk gerne vil have, at jeg holder kæften

Du rangerer nok ikke saa hoejt som mig. 

Naar JEG kommer med et almindeligt offentligt ordsprog,
beskyldes jeg for at opfordre til skattesnyd.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Egentlig synes jeg, at en thumbs down virker voldsommere end en enkelt stjerne, men ofte har jeg undret mig, når jeg eller andre har fået en stjerne. Uden at sammenligne med Ekstra Bladet, så giver man typisk thumbs down på Ekstra Bladet, når folk er direkte idioter.

Amino synes jeg, at det er sjovere at give stjerner for et godt indlæg, men hvis en giver 1 stjerne og tre andre 5 stjerne, så er der alligevel et formål med at have fem stjerne, da man så havner et sted i midten.

Jeg har for sjovs skyld givet dig 4 stjener.

Hilsen, Robert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:48

Robert Kronberg:

På Amino synes jeg, at det er sjovere at give stjerner for et godt indlæg, men hvis en giver 1 stjerne og tre andre 5 stjerne, så er der alligevel et formål med at have fem stjerne, da man så havner et sted i midten.

Jeg har for sjovs skyld givet dig 4 stjener.

Hilsen, Robert

Jo - jeg kan også se formål med de mange forskellige stjerner - men som du skrev, 1 stjerne burde forbeholdes noget MEGET forkert - helt idiotisk, amorask racistisk osv. Dere er bare nogen, som hvis man er politisk af anden mening, eller bare uenige om hvorvidt banker er totaltgriske fuldstændigt selvfikserede pengemaskiner - eller en blanding af godt og - ja så stikkes EN stjerne ud. Systemet med mange muligheder er godt nok, men jeg mener man skal være varsom med enkelt stjerne blot grundet uenighed, og bruger også systemet langt mest til enten ikke at gi - eller gi noget nær fuldt hus

En lille sideeffekt - kenders også for Ebay feedback (hvor du har gjort det umuligt (også for plusbrugere) at se hvem der giver hvad) Da sælger kunne se købers feedback, blev der helt generelt ALTID stukket negativt feedback ud, hvis køber havde givet negativt. Med andre ord, der betales tilbage.

Du har derfor også fået 4 flotte stjerner for at bevise teorienBig Smile Du havde nok fortjent 5

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 14:03

Sjovt nok fik jeg lige en enkelt stjerne i en anden tråd, og jeg tænkte lige, hvad har jeg nu gjort galt - nuvel, jeg havde læst trådstarters indlæg, som Fanden læser Bibelen, så det var velfortjent. Det er faktisk første gang, at jeg er ganske enig i, at der kun blev givet en stjerne, eftersom jeg havde skrevet som en idiot, der intet ved.

Nuvel, jeg har også en blog, ja, nu to, hvor der også kan gives stjerner, og her undrer jeg mig også meget over, når besøgende give en enkelt stjerne (når der ikke er tale om politiske eller lignende indlæg).

Hvis der i det mindste kom en kommentar om, hvorfor mit blogindlæg nærmest er dumt, selvom jeg måske har brugt 2 timer på det, så kan folk vil godt overkomme at kommentere det frem for blot at sidde og klikke en stjerne. Det er lidt for letkøbt af anonyme læsere - nå ja, jeg har selv installeret det, så ... Men det er sådan lidt, "Ha, du er dum, men jeg er anonym."

Det er nu ikke noget, som ødelægger mit humør, men nu er der jo en debat om stjerner og tommelfingre, og det er helt utraditionelt, at jeg giver 4 stjerner - måske vil jeg give nogle flere i denne her tråd.

Måske skulle jeg blive Amino+, så jeg kan se, hvem der klikker, og hvem, der har klikket, så jeg derved kan lære, om dem, der klikker 1 stjerne, blot er en eller anden tilfældig, eller om det er nogen, som ved, hvad de snakker om.

Hilsen, Robert

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:04

Jimmy Wington Le:

Det var så lidt Martin. Ville bare dele min tanke med resten af Amino, men det ser ud til at folk gerne vil have, at jeg holder kæften :)

Hmm jeg gav 3 stjerner før jeg så det betød "Hold så kæft" :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:22

Problemet med stjerner er at det er svært at se hvorfor stjernerne er giver og hvad de betyder. Er det hvor godt/relevant spørgsmålet er? Er det hvor godt det er skrevet? Er svaret hen i skoven? Er svaret formuleret dårligt? Er der stavefejl? Hvad er det jeg skal give stjerne for - indhold/relevant/præstation?

Stjerner gives ud fra en subjektivt vurdering, så det der giver mening for mig giver måske ikke mening for dig, som jeg opfatter det således er det ikke sikkert du opfatter det. Osv.

Stjernerne har også den tossede bivirkning (eller har fået det) at nogle, uanset hvor tåbelige deres svar/indlæg er er immune for 1 stjerne - det er naturligvis moderatorer jeg taler om. Sidst jeg gav en stjerne til et svar jeg synes var tåbeligt og destruktivt, fik jeg en uges "karantæne" fordi jeg "angreb en moderator" - og med den handling indrømmede moderatoren således også at stjerner gives for at "straffe" personen og ikke indlægget (ellers kan man ikke få karantæne for den "forseelse"). Jeg bruger aldrig mere stjerner!

Jeg er enig, ud med stjerner, så er man vel overladt til sin sunde fornuft når man skal vurdere om et indlæg er godt eller skidt.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:36

I stedet for at skifte stjerne systemet ud eller om kode en masse af det. Kunne man så ikke bare lave ikonerne om? Så 1 stjerne bliver til "thumbs down" og 5 stjerner bliver til "thumbs up" i ikonerne. 2-3-4 skal så bare skjules for brugerne. Google ser dem stadig (går jeg ud fra). 

Jeg har ikke lige undersøgt hvordan de ikoner er lavet og hvor mange steder der er stjerner, så kan godt være det er helt umuligt at gøre eller er lige så nemt bare at skrive koden om.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 18:04

Fin idé!

Hvis det absolut skal være kosmiske ikoner kunne det jo være stjerne/ikke stjerne sol/sort hul eller noget tilsvarende

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)