Sjovt nok fik jeg lige en enkelt stjerne i en anden tråd, og jeg tænkte lige, hvad har jeg nu gjort galt - nuvel, jeg havde læst trådstarters indlæg, som Fanden læser Bibelen, så det var velfortjent. Det er faktisk første gang, at jeg er ganske enig i, at der kun blev givet en stjerne, eftersom jeg havde skrevet som en idiot, der intet ved.
Nuvel, jeg har også en blog, ja, nu to, hvor der også kan gives stjerner, og her undrer jeg mig også meget over, når besøgende give en enkelt stjerne (når der ikke er tale om politiske eller lignende indlæg).
Hvis der i det mindste kom en kommentar om, hvorfor mit blogindlæg nærmest er dumt, selvom jeg måske har brugt 2 timer på det, så kan folk vil godt overkomme at kommentere det frem for blot at sidde og klikke en stjerne. Det er lidt for letkøbt af anonyme læsere - nå ja, jeg har selv installeret det, så ... Men det er sådan lidt, "Ha, du er dum, men jeg er anonym."
Det er nu ikke noget, som ødelægger mit humør, men nu er der jo en debat om stjerner og tommelfingre, og det er helt utraditionelt, at jeg giver 4 stjerner - måske vil jeg give nogle flere i denne her tråd.
Måske skulle jeg blive Amino+, så jeg kan se, hvem der klikker, og hvem, der har klikket, så jeg derved kan lære, om dem, der klikker 1 stjerne, blot er en eller anden tilfældig, eller om det er nogen, som ved, hvad de snakker om.
Hilsen, Robert