Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Headshop giv Feedback

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej et projekt som jeg har arbejdet på længe,  så er alt næsten på plads men mangler lidt rettelser .. skriv hvad i synes om det Headshopdanmark.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02

siden den er lige lovlig mørk den er lidt svær at læse når sider her udenfor i solskin vejret så vælg en mere lys farve , det er lettere i hvert fald for mig at læse

flere undersider virker ikke på sidenhttp://headshopdanmark.dk/da/contact-us.html med mere få orden på det

få social medier på siden gode er især google plus og facebook folk kan likes og plusse siden og dele siden på disse medier

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:12

memati:

Hej et projekt som jeg har arbejdet på længe,  så er alt næsten på plads men mangler lidt rettelser .. skriv hvad i synes om det Headshopdanmark.dk

Hejsa.

Da jeg først så navnet, Headshop - Så tænkte jeg.. Fedt med lidt konkurrence :) Meeen, det var så langt fra noget med min shop at gøre.

Jeg synes nu meget godt om siden, dog er produktbillederne ikke lige så gode, det matcher ikke rigtig sitet. Ellers udemærket.

Held og lykke

/Martin

Tilmeldt 9. May 12
Skrevet kl. 16:35

har hørt det før med den er mørk,  det vil jeg give dig ret i  har overvejet  mere lyst .  undersider skal osse fixes.. er os ved ordne social medie. hav synes du om twitter er det ikk godt

Tilmeldt 9. May 12
Skrevet kl. 16:43

Mange tak Martin din side ser rigtig  godt ud .. jeg fik helt vildt lyst til at købe en cap selv om det mange år siden jeg har brugt cap   fed side  ..vores  kunde gruppe  kunne os  godt finde på købe caps  hvis du har lyst til linke kan du sige til .. 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:59

memati:

Mange tak Martin din side ser rigtig  godt ud .. jeg fik helt vildt lyst til at købe en cap selv om det mange år siden jeg har brugt cap   fed side  ..vores  kunde gruppe  kunne os  godt finde på købe caps  hvis du har lyst til linke kan du sige til .. 

Man kan altid bruge en Cap og selvom det er mange år siden :)

Ja målgruppen er der, men er ik så meget for at linke fra min webshop til andre. Det passer ikke helt, at smide potienelle kunder videre til en anden forretning, det kan jo koste en ordre :)

/Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:19

memati:

har hørt det før med den er mørk,  det vil jeg give dig ret i  har overvejet  mere lyst .  undersider skal osse fixes.. er os ved ordne social medie. hav synes du om twitter er det ikk godt

der klart mere gang i facebook og google plus i DK end der i twitter er så de ville jeg satse på , overveje stærkt google plus den er stærkt på vej op ad

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:25

Mikael, er der virkelig mere gang i Google+ end Twitter i DK? Har du tal på det? Det er ikke min opfattelse, men jeg har heller ikke fulgt det så nøje i DK. Google+ virker rimelig dødt ift. Twitter her i USA.

Mvh Carsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39

Carsten Jacobsen:

Mikael, er der virkelig mere gang i Google+ end Twitter i DK? Har du tal på det? Det er ikke min opfattelse, men jeg har heller ikke fulgt det så nøje i DK. Google+ virker rimelig dødt ift. Twitter her i USA.

Mvh Carsten

jeg ser hvad der sker her på amino.dk flere af seo hajerne linker klart mere mod google plus og jeg synes selv der er mere gang i det danmark

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:40

Hej :)

Allerførst tillykke med webshoppen, det ser godt ud :) 

Feedback: 

- "læg i kurv" knap kunne godt være lidt mere moderne. 

- Facebook og google+ mangler på siden.

- Produktbilleder kunne godt være bedre og mere ens.

- Synes din header er lidt rodet, lad det stå lidt mere systematisk. 

Mvh Simon Andersen

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)