Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Headshop giv Feedback

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Greenen.dk:

Hej igen,

Jeg synes du skal bruge de kommentarer du har fået og arbejde videre med dit site i den retning du ønsker / kombineret med de råd du har fået.

Så kan du altid få en ny "kommentar-runde" når du har optimeret lidt.

/Peter

Hej Peter tak for du skriver igen  ..jeg har  opdateret billederne  og der er kommet ro på, jeg er rigtig glad for  kommentarne  ..skifter plads på søgning .. sletter den logo til højre ved inkøbsvognen..vil skifte farven  til noget lyst grønt måske ..det socile medier kommer på ..hvordan synes  du man skal gøre med seo har du erfaringer ...

Oscar 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg synes stadig du skal arbejde kraftigt med din produktmenu. Jeg har meget svært ved at finde rundt på din side. Jeg bliver meget forvirret over din topbjælke hvor der står HEAD SHOP / GROW SHOP / FUN SHOP.

Overvej om din produktmenu skulle være i venstre sidebjælke i stedet. LIgesom på denne side hvor vi sælger billige tørklæder - her er en klar produktmenu hvor kunden nemt kan finde produktet de søger.

Vedrørende SEO så få nogle links til din side. Jeg har ikke undersøgt om du har nogle, men ellers få linket til din side på de søgeord du gerne vil findes på. Eks så vil jeg gerne findes på ordet golfudstyr på min shop Greenen.dk - med det link jeg lige smed der får jeg et link på et relevant ord for min side.

Arbejd også med dine sidetitler - Eks hedder din forside lige nu: "Headshop Danmark - online store." Kald den i stedet noget relevant som du gerne vil findes på ude på Google.

Peter

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)