fedt - en "troll" på amino! (http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29) Jeg kan huske at vi blev meget stolte, da vi på www.agbgaming.com fik vores egen personlige troll. Han gik faktisk så meget op i det, at han på et tidspunkt var betalende medlem og aggressivt vågede over sit domæne - alle andre trolls forsøg på at mase sig ind blev angrebet med et spidende vid og en sarkasme der nåede olympiske højder: Det var fantastisk! Og nu har vi så åbenbart fået en på Amino: en provokatør, der med sine forsøg på at sætte lus i skindpelsen enten vil sprænge det hele i stykker - eller nok snarere gøre det til et endnu bedre sted at være. For det er svært at tage kritikken seriøs, når den afleveres anonymt, kritikken er milevidt fra mine egne erfaringer og når ethvert forsøg på modargumentation affærdiges som bekræftelse på at Amino stinker... Det er ikke nogen særlig dræven troll, men måske det kommer med øvelsen. ![]() |
For det første skal det lige siges at jeg tager 100% afstand fra den måde, og det sprog, som "Bitcheren" har valgt at benytte sig af - og jeg er overhovedet heller ikke enig i de meninger og skarpe elementer som han/hun forholder sig til.
Dog vil jeg dog lige sige, at jeg tror jeg ved hvad han/hun mener. Jeg kan godt selv have den følelse af at man bliver rakket ned - eller såkaldt bitchet - herinde engang imellem. Som eksempel (uden at træde nogen over tæerne) så kan jeg nævne en meget nylig debat. Der var tale om en bruger der ønskede et design til et forum, grundkodet i HTML. Her valgte jeg personligt at tilbyde herren et design til en pris af 2.000 kr. Det mente f.eks. mcsolutions og Martin Tygsen åbenbart var ganske uacceptabelt, og jeg blev her beskyldt for at være både en knægt, uprofessionel og og at mit arbejde ikke var godt nok.
Dette var blot et eksempel, og jeg oplever da flere tråde herinde hvor folk bliver skudt lidt ned, hvis de får formuleret sig lidt forkert, eller måske tilbyder noget, som folk ikke er helt enige i... etc etc...
Men jeg vil da også godt sige at jeg oplever klart flere positive, informative og ganske hjælpsomme svar og debatter herinde - Amino er skam et fremragende sted for bl.a. iværksættere! Så lad os holde dampen oppe, og gøre plads til alle herinde :)
Blot min vinkel på sagen.
God dag!