Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer BITCHER

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan huske at vi blev meget stolte, da vi på www.agbgaming.com fik vores egen personlige troll. Han gik faktisk så meget op i det, at han på et tidspunkt var betalende medlem og aggressivt vågede over sit domæne - alle andre trolls forsøg på at mase sig ind blev angrebet med et spidende vid og en sarkasme der nåede olympiske højder: Det var fantastisk!

Og nu har vi så åbenbart fået en på Amino: en provokatør, der med sine forsøg på at sætte lus i skindpelsen enten vil sprænge det hele i stykker - eller nok snarere gøre det til et endnu bedre sted at være. For det er svært at tage kritikken seriøs, når den afleveres anonymt, kritikken er milevidt fra mine egne erfaringer og når ethvert forsøg på modargumentation affærdiges som bekræftelse på at Amino stinker...

Det er ikke nogen særlig dræven troll, men måske det kommer med øvelsen. 

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 11:18
For det første skal det lige siges at jeg tager 100% afstand fra den måde, og det sprog, som "Bitcheren" har valgt at benytte sig af - og jeg er overhovedet heller ikke enig i de meninger og skarpe elementer som han/hun forholder sig til.

Dog vil jeg dog lige sige, at jeg tror jeg ved hvad han/hun mener. Jeg kan godt selv have den følelse af at man bliver rakket ned - eller såkaldt bitchet - herinde engang imellem. Som eksempel (uden at træde nogen over tæerne) så kan jeg nævne en meget nylig debat. Der var tale om en bruger der ønskede et design til et forum, grundkodet i HTML. Her valgte jeg personligt at tilbyde herren et design til en pris af 2.000 kr. Det mente f.eks. mcsolutions og Martin Tygsen åbenbart var ganske uacceptabelt, og jeg blev her beskyldt for at være både en knægt, uprofessionel og og at mit arbejde ikke var godt nok.

Dette var blot et eksempel, og jeg oplever da flere tråde herinde hvor folk bliver skudt lidt ned, hvis de får formuleret sig lidt forkert, eller måske tilbyder noget, som folk ikke er helt enige i... etc etc...

Men jeg vil da også godt sige at jeg oplever klart flere positive, informative og ganske hjælpsomme svar og debatter herinde - Amino er skam et fremragende sted for bl.a. iværksættere! Så lad os holde dampen oppe, og gøre plads til alle herinde :)

Blot min vinkel på sagen.

God dag!

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:31
Dato: 19-06-2007 11:18:02 Forfatter: NewRavio.com
 Her valgte jeg personligt at tilbyde herren et design til en pris af 2.000 kr. Det mente f.eks. mcsolutions og Martin Tygsen åbenbart var ganske uacceptabelt, og jeg blev her beskyldt for at være både en knægt, uprofessionel og og at mit arbejde ikke var godt nok.

Skal vi nu ikke lige holde os til fakta inden vi kommer for langt ud ;)

Jeg har aldrig kaldt dig uprofesionel eller en knægt, jeg kommenterede på jeg ikke kunne forstå hvordan man som firma kunne tilbyde
Design af forside samt undersider
Alt slicet op i html
Med kort deadline
for 2000 kroner.

Jeg var nysgerrig for at finde ud af hvordan det kunne hænge sammen, og kommenterede samtidig på at det ikke var markedsprisen.

Hvis du kalder det at rakke ned, så beklager jeg du har følt dig trådt over tæerne, men står nu 100% ved mine kommentarer

Tilmeldt 19. Aug 06
Skrevet kl. 11:45
Dato: 19-06-2007 11:30:30 Forfatter: Martin Tygsen
Her valgte jeg personligt at tilbyde herren et design til en pris af 2.000 kr. Det mente f.eks. mcsolutions og Martin Tygsen åbenbart var ganske uacceptabelt, og jeg blev her beskyldt for at være både en knægt, uprofessionel og og at mit arbejde ikke var godt nok.

Jeg har aldrig kaldt dig uprofesionel eller en knægt, jeg kommenterede på jeg ikke kunne forstå hvordan man som firma kunne tilbyde det.

Det var heller ikke for at hive debatten op igen, for vi bliver jo nok ikke enige ;) Og jeg kan heller ikke huske hvem der sagde hvad, men synes du ikke det er at blive rakket ned, hvis man bliver kaldt knægt og uprofessionel, uden personen aner det det mindste om hvor vidt der er hold i noget af det der bliver slynget ud :)? Det er nu ikke fordi jeg ligger søvnløs over det, det var skam bare et eksempel :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:51
Dato: 19-06-2007 11:44:59 Forfatter: NewRavio.com

Jeg har aldrig kaldt dig uprofesionel eller en knægt, jeg kommenterede på jeg ikke kunne forstå hvordan man som firma kunne tilbyde det.

Det var heller ikke for at hive debatten op igen, for vi bliver jo nok ikke enige ;) Og jeg kan heller ikke huske hvem der sagde hvad, men synes du ikke det er at blive rakket ned, hvis man bliver kaldt knægt og uprofessionel, uden personen aner det det mindste om hvor vidt der er hold i noget af det der bliver slynget ud :)? Det er nu ikke fordi jeg ligger søvnløs over det, det var skam bare et eksempel :)

Jo det synes jeg bestemt også :) Derfor jeg følte det nødvendigt lige at kommentere at det altså ikke var mig der kaldte dig disse ting, jeg undrede mig bare over hvordan det kunne gøres så billigt.
Derfor jeg spurgte ind til det, og Daniel som også deltog i tråden og gav en billig pris, svarede venligt på mine spørgsmål og jeg fik svar på hvorfor han kunne gøre det så billigt som han nu kunne.

Tilmeldt 19. Aug 06
Skrevet kl. 13:40
Dato: 19-06-2007 11:50:49 Forfatter: Martin Tygsen
Dato: 19-06-2007 11:44:59 Forfatter: NewRavio.com

Jo det synes jeg bestemt også :) Derfor jeg følte det nødvendigt lige at kommentere at det altså ikke var mig der kaldte dig disse ting, jeg undrede mig bare over hvordan det kunne gøres så billigt.
Derfor jeg spurgte ind til det, og Daniel som også deltog i tråden og gav en billig pris, svarede venligt på mine spørgsmål og jeg fik svar på hvorfor han kunne gøre det så billigt som han nu kunne.

Jeg synes da også jeg svarede pænt på dine spørgsmål, men det var da klart at jeg blev lidt irriteret, når sådanne ting blev slynget ud, ligemeget hvem der sagde det :) Men som jeg sagde flere gange så skal jeg jo ikke leve af det, derfor :)

Min mening med dette eksempel var blot at forholde mig til det, som "Bitcheren" havde på hjertet :)

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:18
Ban OP

.. jeg vil være aminos troll

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:30
Jeg er på AMINO af to primære årsager...

1. Hvis jeg ringer til en veninde og snakker med hende om postdanmarks mangler, om opsætning af vores hjemmeside eller om muligheder for at finde nye kunder, vil hun være fløjtende ligeglad, måske endda kede sig lidt og slå over i en snak om den nye tøjbutik i centret eller hvem fra vores gamle skoleklasse, hun lige har mødt nede i byen.. På amino kan jeg, hvis jeg lige har brug for 5 min. pause fra arbejdet, chatte om emner der interessere mig og være ret sikker på, at dem der svarer på tråden, er nogen der interesserer sig om det samme. Og mine veninder vil jeg helst holde fri sammen med ogsnakke om andet end lige arbejde!

2. Jeg vil gerne bitches... Nogen gange altså.. Hvis jeg spørger, familie, veninder, kunder, leverandører om, hvad de synes om vores nye hjemmeside fx., siger de alle sammen, den er superflot og ingen af dem kan måske lide at sige, at den stinker!! Så, ikke fordi jeg nyder det, men nogen gange vil jeg rigtig gerne have en over snuden, hvordan skal jeg ellers udvikle mig?

Jeg er også et par gange blevet stødt over noget folk har skrevet.. Men et eller andet sted, skal man vel ikke spørge om noget, hvis man ikke ønsker et ærligt svar?

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 12:29
Dato: 19-06-2007 10:08:04 Forfatter: Carsten
Nogle tråde udvikler sig til et sandt cirkus, og mudderkast som kun Christiansborg kan måle sig med. I starten var mudderkast og lignende noget som kun foregik i MLM-kategorien, men jeg synes oftere og oftere at det breder sig til andre kategorier. Det starter som regel med ''min er længere end din''. Men hurtig drejer det sig over i en krig hvor hvert ord bliver målt og vejet, vendt og drejet. Jeg synes at det er en uheldig tendens.

Måske man skulle til at benytte sig af ''Anmeld dette indlæg'' - men det giver jo nok desværre mere arbejde til vores i forvejen travle vicevært

Jeg kan kun give dig ret... Jeg har dog kun en enkelt gang haft lyst til at bandlyse amino for good fordi jeg var træt af folk med mindreværdskomplekser... og som absolut bare MÅTTE give deres personlige mening om mig til kende... men heldigvis blev jeg kontaktet af flere herfra som beroligede mig med at "han" var én man ikke tog alvorligt. Så jeg valgte at gøre det samme!!!

Til din kommentar Carsten... om at man burde benytte det at anmelde indlæg oftere... det gjorde jeg denne gang hvor jeg syntes at et personligt angreb ikke burde have fundet sted, men jeg blev pænt fejet af vejen af "en moderator" om at indlægget var sagligt og at det kunne stille et eksempel til andre aminoer!!! Tja - så gider jeg da ikke besværre mig med at melde et indlæg en anden gang, men vælger sikkert at synke ned på mudderkasterens niveau og trække lorten lidt længere ud!

Men til jer der har hjulpet mig på vej med mine projekter siger jeg bare weeee  og med jer i "mente" kan jeg sagtens komme mig over et par snothvalpes forsøg på at puste sig op og se større ud end de små mennesker de er!

For at afslutte mit indlæg til denne tråd, og for lige at give respons på emnet trådens ejermand lagde op, vil jeg bare sige at jeg forstår udemærket hvad det er du føler og forstår hvorfor du behøvede at komme ud med det. Men brug evt. i stedet din irritation konstuktivt. Og ja... føler du at det meste af tiden er negativ respons du får, så find et nyt sted at hente dine gode råd. Der er masser af andre steder end amino....

Ro på "Bitcher"  

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:41
Til din kommentar Carsten... om at man burde
benytte det at anmelde indlæg oftere... det gjorde jeg denne gang hvor
jeg syntes at et personligt angreb ikke burde have fundet sted, men jeg
blev pænt fejet af vejen af "en moderator" om at indlægget var sagligt
og at det kunne stille et eksempel til andre aminoer!!! Tja - så gider
jeg da ikke besværre mig med at melde et indlæg en anden gang, men
vælger sikkert at synke ned på mudderkasterens niveau og trække lorten
lidt længere ud!

Blot fordi at vi som moderatorer ikke mente at der var grundlag for at fjerne det pågældende indlæg, er ikke ensbetydende med at anmeldelser ikke tages seriøst. Det sker ofte at indlæg slettes eller flyttes som konsekvens af "Anmeld dette indlæg", så jeg vil fortsat anbefale folk at anmelde noget hvis de ikke mener det hører hjemme på Amino. Der er naturligvis forskellige opfattelser af hvilke typer indlæg der skal slettes og hvilke slags der skal blive, så blot fordi et indlæg anmeldes er ikke ensbetydende med at det vil blive fjernet - som i dit tilfælde kan der være situationer hvor vi er af en anden mening end anmelderen, hvilket bør respekteres.
Side 4 ud af 5 (43 indlæg)