Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer BITCHER

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Egentlig synes jeg at det skal være meget slemt før et indlæg/en tråd bør slettes pga. dårlig opførsel fra en eller flere debattører. Jeg vil egentlig hellere have at moderatorene gør som Martin Thorborg før har gjort, altså gået ind i en tråd og sagt at nu har debattørene bare at opføre sig ordentlig, ellers bliver tråden lukket. Altså en virtuel løftet pegefinger...

Det plejer faktisk at virke meget fornuftigt...

mvh Carsten
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:00
Jeg kan kun svare for mit vedkommende.. :)

Men jeg er særdeles tilfreds med Amino.dk selv om jeg ikke har spurgt om så mange råd endu, så er den database af debat der ligger på denne hjemmeside meget meget hjælpsom i sig selv...

Roi ;)

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 13:11

Blot fordi at vi som moderatorer ikke mente at der var grundlag for at fjerne det pågældende indlæg, er ikke ensbetydende med at anmeldelser ikke tages seriøst. Det sker ofte at indlæg slettes eller flyttes som konsekvens af ''Anmeld dette indlæg'', så jeg vil fortsat anbefale folk at anmelde noget hvis de ikke mener det hører hjemme på Amino. Der er naturligvis forskellige opfattelser af hvilke typer indlæg der skal slettes og hvilke slags der skal blive, så blot fordi et indlæg anmeldes er ikke ensbetydende med at det vil blive fjernet - som i dit tilfælde kan der være situationer hvor vi er af en anden mening end anmelderen, hvilket bør respekteres.

Amen!?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)