Ja det er så mit indlæg, har været en del på amino med min "rigtige" profil, men har simpelthen fået nok nu. I er for dumme at høre på, og jeg brækker mig over det. Min mening: Jeg syntes at amino skal være et sted hvor man kan hente følgende og hvorfor: 1) Støtte: fordi der er svært nok i fovejen at få opbakning om noget, da de fleste, specielt danskerer mener at man skal tage den sikre vej og være tilfreds med et job i H&M til 16.00 per mnd. 2) Ekspert råd: fordi, det er svært at finde gode råd og svart at vide hvor man skal finde dem, så det ville være perfekt med en portal hvor det var samlet. 3)Kontakter: fordi kontakter i sig selv er svære at finde, burde dette være et netværk hvor aminoer hjælper andre aminoer, kun fordi de er aminoer. Dette er så hva jeg mener man for, og hvorfor: 1) Ja støtten, den er efter mit hoved det vigtigste, men den er på amino ikke eksisterende. Det kan godt være der er mange unge der bare har kastet sig ud i det, og er helt galt på den, men det lærer man også af, men bliver man hele tiden rakket ned mister man bare lysten til at prøve igen. 2) Ekspert råd ? Ja der er mange selv udråbte eksperter herinde, efter min meningen er største delen af dem en flok idioter der ikke ved hva de taler om. Det er skam også fint nok, problemet er bare der er mange der lytter til jer. så luk røven hvis i ikke ER eksperter. 3) Ja i det hele taget syntes jeg amino har udviklet sig til et sted hvor man kan forhøje sig selv til et vedre stadie ved at rakke ned på andre i burde skamme jer over at være sådan en flok pik hoveder. Det kan godt være at der er nogen der måske virkelig har en dårlig ide, men i min verden behøver en ide ikke at være unik eller super speciel for at være en succes. man kan godt have en go forretning og tjene penge selv om der er 5000 der gør det samme som dig. Men er man ikke unik og patent tager så bliver man på amino totalt pillet ned og få fjernet alt lyst til at fortsætte. Desuden gør det dig ikke klog eller til en go forretningsmand bare fordi du har en succesfuld virksomhed, de fleste af de mennesker jeg kender med succes er snot dumme folk der bare har kastet sig ud i det og været heldige. Så min totale mening om amino er: toal fed ide der virkelig mangler. Desværre er den blevet ødelagt af dem der bruger stedet. Altså jer aminoer SÅ TAG JER SAMMEN for lige nu er i til grin..... |
Aminoer BITCHER
Jeg synes bestemt at Amino har udviklet sig til noget ganske unikt. Et klart sundhedstegn i mine øjne er at der i denne uge er 3 Amino arrangmenter rundt om i Danmark. Ved ikke om du har fået lidt modvind i et af dine indlæg - men bedre at få en præg i den rigtige retning nu, istedet for når du står overfor kunderne i sidste ende med et produkt der er usælgeligt. Ville gerne skrive mere, men er på vej ud til en af de utallige kunder jeg har fået igennem Amino - for mig er det et godt og værdifuldt sted - og er sikker på det også er for mange mange andre. Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så luk dog den dersens browser ned og gå en tur i skoven istedet. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Altså er det mudderkastning eller vil du gerne være konstruktiv. For mig virker det som om at du bare skal af med noget galde......Jeg kan da finde flere indlæg fra bare idag, hvor der virkelig sker noget unikt og positivt. Og så er det da ærgeligt at du ikke kan stå ved din profil og så måske lidt mere konkret. Selvfølgelig er der ind imellem lidt mudderkastning, men der da også meget andet. Hvorfor er du her stadig, når det er så rædselsfuldt? |
Anne Fogel - smykker med mod
|
![]() Vi klarer os nok uden dig ![]() |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
|
Nu skal man jo så heller ikke gøre Amino til mere, end det er. Folk er – for det meste – velmenende i deres svar, og hvis man yder, kan man også nyde. Det er et fremragende forum, hvor folk hjælper hinanden, men man skal selvfølgelig ikke regne med at kunne komme her og få den gylde formel på succes... Så var Amino vel overflødigt, hvis vi alle havde den ![]() Og så skal man også tænke over, hvad man spørger om. Måske har dine spørgsmål været beregnet på folk, som er mere eksperter – eller en anden form for eksperter, end du finder her. Amino er godt, fordi man netop får konstruktiv kritik. Man bliver ikke bare bakket op og får at vide, det hele er rosenrødt... For det er det ikke. Det er arbejde, arbejde og arbejde. Jeg håber, du må finde det, du søger et andet sted. |