Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobopslaget.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle selvstændige

Jeg kender til jobopslaget, og ved det er et fusker forstagen! det er samme ejer som stod bag Erhvervsforlaget.dk. altså Annoncehajer som står bag Jobopslaet.dk

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 01:27

Der hvor jeg arbejde foer brugt de joboplsgaet.dk ret megget og det fungerrede da rigti godt altid! Jeg ved de fik fler svar paa deres ads naar de brugt jobopslaget end naar det var jobindex. Saa svindel er det vis ikk?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:12

Jeg tror umiddelbart den er ok. Den figurerer også på den udmærkede side www.jobfisk.dk. 

Som nævnt kan du også gratis sætte dine jobannoncer på www.jobnet.dk (tidl. AF), og derfra ryger den videre til Jobindex.dk. Vi har anvendt denne mange gange, og får masser af ansøgninger.

/Jacob 

Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:33

ano skriver.

Ja det er da iorden du tror det! Men skriver også bare at JobOpslaget er ejet af samme annoncehaj som drev Ehvervsforlaget Danmark ApS. Det er jo ikke sjov, men nu var der kunne jeg se der var nogen som gerne ville vide om det var noget med JobOpslaget.

Men det er sikkert reelt nok. Det skal jeg ikke kunne sige.

NB: Vil bare hjælpe.

Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:54

Er du sikker på det^^ ?

Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:56

anonym456:

Ja det er da iorden du tror det! Men skriver også bare at JobOpslaget er ejet af samme annoncehaj som drev Ehvervsforlaget Danmark ApS.

Double post *

Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:54

Hey Lars,

Jeg skal ikke udtale mig om hvad andre får ud af at bruge Jobopslaget. Men de (eller deres markedsføringspartner el. familie/venner) har lavet hvad der ligner fake blogs flere steder. Og alle lovpriser dem selv.
Bryder mig ærlig talt ikke om den slags markedsføring.

http://gyda.smartlog.dk/overrumplet-af-jobopslaget-post116105

http://bank.xtrablog.dk/jobopslaget-dk---dur-det--post4268

http://jobsiden.xtrablog.dk/kender-du-jobopslaget-dk--post4265

Døm selv Cool

Glædelig jul - der er ikke længe til Gift

Hilsen

Carsten

Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:50

Hey alle.

Jeg kan ikke se hvordan I kan begynde at udtale jer om JobOpslaget uden at kende det. 

Der er intet galt i at være skeptiske for noget nyt. JEg siger endda at det er sundt. Det eneste jeg kan sige til kritikken er at I skal prøve at gå ind og kigge på deres referencer og så beslutte jer om det er fusk. Tag endda og ring til dem så I kan høre at det ikke er en mand i sin kælder der sidder og tager penge for ingenting.

Gratis annoncer bliver nok lavet for at give nogle små virksomheder chancen for at få nogle nye erfaringer når de søger nye medarbejdere. Intet fusk i det? JobOpslaget skanner ikke jobnet eller andre hjemmesider for stillinger uden en forudgående aftale eller lignende. Det kunne self gøres, men så ville antallet af besøgende pr ledige stilling gå ned, og samtidigt kvaliteten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43

Hej.. Jeg må sige at sitet ser helt fantastisk ud , og det er da nogle rigtig store virksomheder der er derinde.... Med sådan nogle kunder som dér kan jeg da ikke rigtg se andet end det skulle være et professionelt firma.. Syntes da også det er ret så nederdrægtigt at sidde og komme med sådanne "statements" på en ellers så brugbar side som denne. nok om det... Jobopslaget.dk og alle de andre derude.. klø på ! der er brug for job virksomheder! Tak herfra. `Handelsmanden

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)