Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobopslaget.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Er netop blevet tilbudt et gratis jopopslag på noget der hedde jopopslaget.dk. Nogle erfaringer?

Jeg bliver altid utryg, når nogen tilbyder en gratis indrykning.

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:40
Har ikke hørt om dem

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:22
Jeg er aldrig stødt på dem før, men siden ser da troværdig ud og de har også annoncer fra flere store firmaer. Men så længe det er gratis, er det jo bare at tage imod. Sørg dog lige for at få ham til at sende tilbuddet på skrift, så du lige kan læse betingelserne igennem ;-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:06
Hej Lars

vi har fået en annonce på deres side gratis i 4 uger, jeg fik betingelserne må mail,og efterfølgende en faktura på nul kr.

så den er god nok.

De skriver at man bliver slettet efter 4 uger.

Hilsen

John

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 13:46

som så mange andre online forretninger handler det også for en job database om at opnå så stor volumen som muligt, derfor de gratis opslag. De fylder basen op og ringer efterfølgende ud og sælger baseret på denne volumen. Det lyder langt bedre at kunne sige "vi har 4000 annoncer allerede" end at sige "hvis du siger ja, så har vi én annonce"

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:04

pjvikar:

vi har fået en annonce på deres side gratis i 4 uger,

Nogen respons?

mvh Hans
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:09

Hej Hans

Nej vi har ikke fået nogen respons på vores annonce, men nu søger vi heller ikke folk til faste stillinger.

men hvis det er gratis kan det jo være at der var nogle der fik noget ud af det, og så er det jo godt nok.

Venlig hilsen

John 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:12

Hvordan har I fået invitationen til den gratis service.

mvh Hans

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:13

Kristian_Nissen:
som så mange andre online forretninger handler det også for en job database om at opnå så stor volumen som muligt, derfor de gratis opslag.

en efter min mening underlig forretningsgang som igen efter min personlige vurdering blot understreger værdien af virksomhedens reelle produkt, men samtidig også en detalje indkøberne nok nemt kan overse.

Dog er det en praksis som desværre har eksistereret og stadig gør hos en enkelte af de større udbydere. To skanner alle annoncerne hos AF og de samme to skanner også en del virksomheders hjemmesider uden beregning, hvorfor deres generelle annoncemængde umiddelbart kan virke anseelig.

Men uagtet om de vælger at bruge "deres annoncemængde" eller deres term "unikke brugere" som salgsargument, så ledes annoncørens opmærksomhed på produktet jo behændigt væk.

Til trods for at jeg ellers generelt har et udmærket kendskab til branchens gøren og laden, så må jeg tilstå at jeg kun via vor kundeservice er støt på ovennævnte virksomhedseksistens et par gange og de har som anført af anden bruger ligeledes fået et gratis tilbud. Jeg har dog hverken positivt eller negativt at sige om udbyderen ikke mindst fordi grundlaget er for spinkelt og da det jo må være op til den enkelte virksomhed hvilke signaler de ønsker at signalere gennem deres annoncering efter nye medarbejdere.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:17

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Hvordan har I fået invitationen til den gratis service.

mvh Hans

Hvis du alene går efter gratis annoncering uden hensyntagende til resultatet, så kan jeg da oplyse, at hvis blot du indrykker din annonce på AF, så kommer den jo automatisk på OFIR/Matchwork samt JobIndex. Derudover vil du sikkert modtage "invitationerne" fra de mindste udbydere, mens vi andre ikke arbejder uden at vi også sender en faktura...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)