Jeg har haft et firma, som blev tvangsopløst december 2009, dog officielt 6 mdr senere i 2010 ifølge cvr. - SKAT + andre leverandører er ikke blevet snydt, dog har nogle af kreditorerne haft tab grundet lukningen. - Firmaet var et ApS. Mit spørgsmål er nu - Må jeg have lov til at starte nyt firma igen ? - Kan jeg komme til at "hænge" på noget fra det "gamle" firma, hvis jeg starter nyt firma ? - Jeg mener, at min daværende advokat nævnte en tidsfrist på 5 år, men er ikke sikker. |
Jacob:Jeg har haft et firma, som blev tvangsopløst december 2009, dog officielt 6 mdr senere i 2010 ifølge cvr. - SKAT + andre leverandører er ikke blevet snydt, dog har nogle af kreditorerne haft tab grundet lukningen. - Firmaet var et ApS.
Mit spørgsmål er nu - Må jeg have lov til at starte nyt firma igen ? - Kan jeg komme til at "hænge" på noget fra det "gamle" firma, hvis jeg starter nyt firma ? - Jeg mener, at min daværende advokat nævnte en tidsfrist på 5 år, men er ikke sikker.
Hej Jacob
Advokat Jacob Tøjner har i juni skrevet et indlæg om tvangsopløsning. Du kan se det her
Mvh Oliver