Hej Amino, Vi driver flere sites omkring betting/fodbold/poker .. Og er lidt i tvivl om det ene af dem. www.w-bet.dk var vores første site, og det bærer lidt præg af det stadigvæk. Tanken var at få et site der krævede et minimum af vedligehold, men hvor kunderne alligevel kom igen - enten ved hjælp af de daglige spilforslag, de opdaterede bonustilbud, eller de konkurrencer vi tidligere har kørt derinde. Vi har haft moderat succes med sitet, cirka 100 signups er det blevet til, og det er en database som stadig giver os løbende indtjening. Vi har også omkring 200 personer som dagligt modtager en mail fra os, med spilforslag og et enkelt reklametilbud ... dette giver også en lille indtjening. Dilemaet er nu om vi skal viderudvikle på siden, og give den et mere proffesionelt design, have flere spilforslag og endnu flere artikler... Eller om vi skal gå efter at sælge den, inkl. de emailpermissions, twitter account, FB account vi har. Derfor Amino'er ... 1) Forslag til forbedringer... 2) Hvad kan man få for sådan en lille side? /Christian |
Hvis den skal re-designes, så vil jeg foreslå et lysere design. Det mørke du har på nuværrende tidspunkt, er der ikke mange, der kan holde ud at se på i længden. Mange personer (jeg selv inklusiv) får simpelthen striper i øjnene af at læse lys tekst på mørk baggrund.
Personligt, vil jeg ikke bruge over 5 sekunder på den slags, med mindre indholdet VIRKELIG har min interesse.
Ser også at dropdown menuen for dine artikler går bagom din ene annonce... men hvis det skal re-designes, så vil der sikkert blive ændret på den slags.
Held og lykke