Vi skal til at have produceret vores nye magento webshop og i den anledning redesigner vi også vores TrustPilot badge.. men for at være ærlig, så mangler jeg noget inspiration.. Hvordan har i integreret jeres trustpilot på jeres side???
Jeg følger lige lidt med i tråden. Jeg kunne også godt bruge lidt inspiration nemlig ..
Jeg har bare smækket deres Trustbox 1.0 op på siden, men den har det med at opdatere lidt langsomt nogle gange, og de siger det er fordi jeg skal bruge Trustbox 2.0 - Men den er bare så grim og jeg har ikke selv skills til at lave den om, så den passer perfekt ind på sitet.
Du skal være velkommen til at se hvordan den ser ud nu :)
Jeg så forleden et firma bare TP-stjernene og en tekst alá "Vores kunder elsker os" kan desværre ikke huske siden, men det så ekstremt simpelt ud. Og var lavet så det linket til firmaet TP side.
Jeg så forleden et firma bare TP-stjernene og en tekst alá "Vores kunder elsker os" kan desværre ikke huske siden, men det så ekstremt simpelt ud. Og var lavet så det linket til firmaet TP side.
Vi bruger badgen fra Trustpilot med "Vores kunder elsker os". Synes den fungerer udemærket. Samtidig har vi fået lavet Trustpilot linket til at åbne i en popup, så kunden ikke kommer væk fra siden.