Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TrustPilot badge.. Kan det gøres pænt..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Vi skal til at have produceret vores nye magento webshop og i den anledning redesigner vi også vores TrustPilot badge.. men for at være ærlig, så mangler jeg noget inspiration.. Hvordan har i integreret jeres trustpilot på jeres side???

På forhånd tak for input :-)

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:08

Hej Daniel.

Jeg følger lige lidt med i tråden. Jeg kunne også godt bruge lidt inspiration nemlig ..

Jeg har bare smækket deres Trustbox 1.0 op på siden, men den har det med at opdatere lidt langsomt nogle gange, og de siger det er fordi jeg skal bruge Trustbox 2.0 - Men den er bare så grim og jeg har ikke selv skills til at lave den om, så den passer perfekt ind på sitet.

Du skal være velkommen til at se hvordan den ser ud nu :)

/Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:45
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:08

Casper Blom:

Simpelt ;-)

Jeg så forleden et firma bare TP-stjernene og en tekst alá "Vores kunder elsker os" kan desværre ikke huske siden, men det så ekstremt simpelt ud. Og var lavet så det linket til firmaet TP side.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 21:27

Mark Winther:
Jeg så forleden et firma bare TP-stjernene og en tekst alá "Vores kunder elsker os" kan desværre ikke huske siden, men det så ekstremt simpelt ud. Og var lavet så det linket til firmaet TP side.

Vi bruger badgen fra Trustpilot med "Vores kunder elsker os". Synes den fungerer udemærket. Samtidig har vi fået lavet Trustpilot linket til at åbne i en popup, så kunden ikke kommer væk fra siden. 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 22:09

Synes Meebox klare sig godt angående trustpilot. Det er nok værd at hente lidt inspiration ved dem.

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 20:22

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:
Synes Meebox klare sig godt angående trustpilot. Det er nok værd at hente lidt inspiration ved dem.

Det er i hvert fald een måde at gøre tingene på... vi har fået vores magento mand til at lave en lidt lækker integration på vores nye shop :-)

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)