Hej Kenneth Jeg syntes helt klart, man skal blande sig i den slags faktisk syntes jeg næsten det er en pligt at kæmpe at samfundet er retfærdigt indrettet, selvfølgeligt indenfor lovens grænser. Jeg hørte for noget tid siden et citat fra en tysk forfatter. "Da de hentede jøderne, sagde jeg ikke noget" Iøvrigt behøves det slet ikke at være surt og højtråbende at støtte Vejlegården, det kan sagtens være både hyggeligt og netværksskabende. F.eks. kan man deltage i Iværksætter middagen på Torsdag på Vejle Gården. Se mere her: http://www.amino.dk/forums/t/168045.aspx?PageIndex=1 |
Det jeg ser Boysen argumentere for her er ikke et spørgsmål om stillingstagen, ytringsfrihed, personlige meninger, politiske meninger, hvad man stemmer til diverse valg(som ER anonymt), mv.
Det der bliver opfordret til er at tænke en smule på sit > digitale fodaftryk <. Jeg tror på nogle at nogle folk ind imellem, i kampens hede, får formuleret sig uheldigt og ind imellem kunne man nok kigge tilbage på nogle indlæg, der sagtens kunne have trumfet en mening igennem, på en mere sober måde.
Man skal selvfølgelig have sine meninger, men er det ikke træls at skabe et dårligt indtryk over mere uovervejede situationer end andre, heldigvis kan man her på Amino gå ind og redigere sine indlæg, tak for det!