Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En revolution er på vej...

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-06-2007 17:59:25
Forfatter: Lasse Burholt

Af samme grund vi tit taler om.. ''at gøre arbejdet eén gang!''
Af samme grund vi spøger med ''at du kan gå i skole i 3-4 år, når du går ud af skolen kan du pensionere dig selv'' - underforstået de enorme muligheder for de som har evnerne og gør det der skal til.

Jeg synes ellers at sætninger som ovenstående er noget af det der gør at jeg opfatter MLM som dybt useriøst - Hvor mange personer i Danmark findes der som har tjent en livsløn på 3-4 år på MLM?

Jeg har ikke hørt om en eneste så for mig at se er det bare endnu en omgang varm luft.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 18:27
Skal der 2 torsdage i Ugen skal der da KLART laves et MLM med den danske bilafgift.

JENS:-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:29
Dato: 17-06-2007 18:27:07 Forfatter: Jens Lykke Nielsen
Skal der 2 torsdage i Ugen skal der da KLART laves et MLM med den danske bilafgift.

JENS:-)

Hvordan forestiller du dig lige det skal hænge sammen - og hvorfor i grunden kaste netop det forslag i spil?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:53
Dato: 17-06-2007 17:59:25 Forfatter: Lasse Burholt Martin skriver: ''Jeg tror at hele jeres branche skal passe på med ikke at tage munden for fuld, det synes jeg desværre sker alt for tit, og du gør det samme. Du hæver dig over hele det traditionelle erhvervsliv og siger i er mere engagereded og mere fremme i skoene, og der er altså langt vej op endnu''.

Martin, det jeg tror Ove også er inde på - men som ikke helt kommer frem - er at vi der har været i begge lejre - både som sælgere, chefer m.m. indenfor det traditionelle erhverv og efterfølgende har gjort karriere + erfaringer indenfor Network Marketing, oplever en helt anden kultur, motivation, engagement og loyalitet, som er så meget mere tiltalende end det man erfaret i netop konventionelle jobs.

Det er faktisk ikke så lige til at forklare - da Ove og jeg eks. sikkert deler en nogenlunde overordnet grund til at Network Marketing branchen er uhyggelig interessant - men at vores individuelle motiver er meget forskellige. Nu har jeg erfaringer fra det traditionelle arbejdsmarked indenfor mange forskellige områder, bl.a. indenfor forsikringssalg - hvor det at sælge forsikringer er meget ''koldere'' end det at markedsføre produkter mund-til-mund, ligesom det eks. har et væsentligt længere perspektiv at skabe nye kunder i et Network Marketing selskab end i et konventionelt forsikringsselskab (for nu at tage det som eksempel) da man altid vil blive betalt måned-efter-månd, år-efter-år for kunders køb/omsætning - dermed har man en langt større værdi i at skabe nye kunder, ny omsætning end eks. hvis man skaber tilsvarende antal kunder til et forsikringsselskab. Kun ganske få selskaber betaler løbende porteføljebonus; i network marketing er der ALTID løbende porteføljebonus; ergo større udbytte af sit arbejde.

Af samme grund vi spøger med ''at du kan gå i skole i 3-4 år, når du går ud af skolen kan du pensionere dig selv'' - underforstået de enorme muligheder for de som har evnerne og gør det der skal til.

MVH

Jamen det er fint i sidder nogle stykker og savler over det i er igang med, det vil jeg væde med 90% af de brugere herinde gør, vi er alle iværksættere og knokler med det vi har lyst til at lave.

Jeg kan sikkert finde ligeså mange mennesker som takker gud for at have skiftet fra NM over til et af de normale jobs. Og hermed er min pointe at bare fordi i er nogle stykker der er vild med jeres branche, er der ingen grund til at markedsføre den som gud mirakel til alle, og at i skal være bedre end alle andre. Det gør nemlig i kommer til at fremstå useriøs.

Nu slutter du selv dit indlæg af med en af de sætninger der gør at jeres branche opfattes super useriøs, du redder den ved at skrive i spøger om det, men problemet er nemlig at de fleste i jeres branche ikke spøger om det, men bruger det som et billigt salgstrick- Ove nævner dem jo selv, så lad dog for guds skyld være med at spøge om det, det gør bare i forbliver useriøe.

Netop du, Lasse, har været inde på mange gange at NM er ligeså hårdt som alle andre brancher, så skab dog det image, fortæl nye sælgere at der sgu skal knokles for føden og at de ikke blive millionærer på 2 år.. Så vil i for det første undgå det dybt useriøse image mange af jer har, plus i ville få nogle kanon gode success historier med dem der faktisk tjente en god skilling. Sætter du i hovedet på alle nye sælgere at i er guds gave og det her bare giver kassen, så opnår i kun 99% skuffede sælgere som ødelægger det for den sidste procent.
Så alt i alt, lad være med at fokusere på at være bedre end andre, fokuser på hvordan i bedst muligt får jeres sælgere gjort dygtige og tilfredse. Så er det da skide ligegyldigt om det er bedre end forsikringsælger eller lign.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 19:04
Godt indlæg Martin...

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 19:15
Lasse Jeg er MLM haj

Tjente mine første mange penge på MLM

OG DET VILLE DA VÆRE JORDENS NEMMESTE OPGAVE, Hvis bare staten var med på den.

Bilafgiften er i dag på 150% (ret mig lige hvis det ikke er korrekt)

E.U er netop i gang med en sag omkring den danske bilafgift. som de gerne ser blive sænket på ligefod med Sverige og Tyskland.

I de 150% ville der være nok af KR. / Øre at lege med.

forestil dig den blev sænket til 50 % og de sidste 100% ville blive brugt til at betale tilbage til forældrene, hvis barn købte bilen.

Jeg kunne godt lave et smart system til det, med bonusordning ned i 7 led.

Men på den måde vil DEN DANSKE Regering give både afgiftlettelser og skattelettelser til familier med børn.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:17
Dato: 17-06-2007 18:09:00 Forfatter: Anders Christensen
Dato: 17-06-2007 17:59:25 Forfatter: Lasse Burholt
Af samme grund vi tit taler om.. 'at gøre arbejdet eén gang!'
Af samme grund vi spøger med 'at du kan gå i skole i 3-4 år, når du går ud af skolen kan du pensionere dig selv' - underforstået de enorme muligheder for de som har evnerne og gør det der skal til.

Jeg synes ellers at sætninger som ovenstående er noget af det der gør at jeg opfatter MLM som dybt useriøst - Hvor mange personer i Danmark findes der som har tjent en livsløn på 3-4 år på MLM?

Jeg har ikke hørt om en eneste så for mig at se er det bare endnu en omgang varm luft.

Se, først og fremmest er sætningen jeg henviser til den simple forklaring på muligheden med netværk (men ikke en opskrift således at forstå, at blot fordi man engagere sig så sker det - det handler om HÅRDT arbejde) - men du vil blive forbavset over mange der i Danmark RENT FAKTISK lever ganske godt af vores branche og som faktisk har skabt en livsløn i den forstand at indtjening i Network Marketing handler om gentagen indtægt fra den indsats, det arbejde man har gjort eén gang --- man bliver betalt for en omsætning man har skabt og vedligeholder så længe man er i selskabet... så det er ikke endnu en omgang varm luft.

Nu kender jeg eks. kun det overordnede omkring eks. CMS løsninger som du tilbyder - derfor kan jeg ikke konkludere noget som helst baseret på en formodning hvis nu jeg skulle gøre mig klog på markedet for CMS løsninger - ligesom du ikke kender noget til Network Marketing branchen, INDEFRA - men hvis du bevægede dig i vores branche - eller var koblet på en informationsstrøm om vores forskellige forretninger, så ville du hurtigt se at utroligt mange lever ganske godt - og ligeså mange - og flere til - er på vej.

Du skal blot forstå hvad der menes med sætningen "gå i skole i 3-4 år og pensionér dig selv" ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:26
Dato: 17-06-2007 19:16:58 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 17-06-2007 18:09:00 Forfatter: Anders Christensen
Dato: 17-06-2007 17:59:25 Forfatter: Lasse Burholt

Se, først og fremmest er sætningen jeg henviser til den simple forklaring på muligheden med netværk (men ikke en opskrift således at forstå, at blot fordi man engagere sig så sker det - det handler om HÅRDT arbejde) - men du vil blive forbavset over mange der i Danmark RENT FAKTISK lever ganske godt af vores branche og som faktisk har skabt en livsløn i den forstand at indtjening i Network Marketing handler om gentagen indtægt fra den indsats, det arbejde man har gjort eén gang --- man bliver betalt for en omsætning man har skabt og vedligeholder så længe man er i selskabet... så det er ikke endnu en omgang varm luft.

Nu kender jeg eks. kun det overordnede omkring eks. CMS løsninger som du tilbyder - derfor kan jeg ikke konkludere noget som helst baseret på en formodning hvis nu jeg skulle gøre mig klog på markedet for CMS løsninger - ligesom du ikke kender noget til Network Marketing branchen, INDEFRA - men hvis du bevægede dig i vores branche - eller var koblet på en informationsstrøm om vores forskellige forretninger, så ville du hurtigt se at utroligt mange lever ganske godt - og ligeså mange - og flere til - er på vej.

Du skal blot forstå hvad der menes med sætningen ''gå i skole i 3-4 år og pensionér dig selv'' ;-)

MVH

Nej Lasse man skal ikke bare forstå hvad der menes med sætningen, den bruges direkte til at manipulere nye folk i branchen, den frister svage sjæle og derfor har i så mange tosser i jeres branche - Jeg hører meget sjældent at det nævnes det kræver hårdt arbejde, og nævnes det endeligt står det med småt i bunden.

Så prøv nu at indse for at jeres branche skal af med det ry i har så skal i undgå den slags manipulerende sætninger - Ja der er mange der lever godt i MLM branchen, men der også mange CMS leverandører der lever godt, og mange designere der lever godt og så videre.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:27
Dato: 17-06-2007 18:53:02 Forfatter: Martin Tygsen

Netop du, Lasse, har været inde på mange gange at NM er ligeså hårdt som alle andre brancher, så skab dog det image, fortæl nye sælgere at der sgu skal knokles for føden og at de ikke blive millionærer på 2 år.. Så vil i for det første undgå det dybt useriøse image mange af jer har, plus i ville få nogle kanon gode success historier med dem der faktisk tjente en god skilling. Sætter du i hovedet på alle nye sælgere at i er guds gave og det her bare giver kassen, så opnår i kun 99% skuffede sælgere som ødelægger det for den sidste procent.
Så alt i alt, lad være med at fokusere på at være bedre end andre, fokuser på hvordan i bedst muligt får jeres sælgere gjort dygtige og tilfredse. Så er det da skide ligegyldigt om det er bedre end forsikringsælger eller lign.

Du har netop fat i hele pointen - nu er det sådan at man internt i de mange selskaber bruger endog ekstrem meget tid på at dygtiggøre folk - ligeså vel som JEG - og eks. Ove Bjørn og alle andre seriøse networkers - på intet tidspunkt stikker nogen som helst en plade omkring hvad der er muligt med Network Marketing. Du henviser jo netop til at jeg flere gange har pointet at NM er hårdt arbejde. Det er det. Punktum.

Men alligevel skal man ikke se bort fra hvor LET det faktisk også er - forstået således at man engagere sig i et koncept hvor alt er tilrettelagt og færdig-til-brug; ligefra produkter, logistik, oplæring, uddannelse o.m.a - det ENESTE man tilfører er sig selv; man arbejder for sig selv. Men når man arbejder for sig selv er man også ansvarlig for sig selv - derfor kan hele branchen ikke gøres ansvarlig for de få som gør en masse ting i misforstået entusiasme eller i mangel på en plan - og eks. blot hovedløst "spammer" et forum (som vi har set) eller hvis nogen render rundt i det rene ivrighed og fortæller vidt og bredt om det ene helt vildt fantastiske efter det andet.

Der findes massevis af succes-historier internt, som inspirere utroligt mange - det jeg blot gør mit bedste for at være eksponent for er, at de mange succeshistorier vi har internt i de mange selskaber også når offentligheden - så man faktisk ser at det ikke varm luft og lyserøde skyer der præger vores branche.

MVH

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:35
Dato: 17-06-2007 19:16:58
Forfatter: Lasse Burholt

Se, først og fremmest er sætningen jeg henviser til den simple forklaring på muligheden med netværk (men ikke en opskrift således at forstå, at blot fordi man engagere sig så sker det - det handler om HÅRDT arbejde) - men du vil blive forbavset over mange der i Danmark RENT FAKTISK lever ganske godt af vores branche og som faktisk har skabt en livsløn i den forstand at indtjening i Network Marketing handler om gentagen indtægt fra den indsats, det arbejde man har gjort eén gang --- man bliver betalt for en omsætning man har skabt og vedligeholder så længe man er i selskabet... så det er ikke endnu en omgang varm luft.

Du skal blot forstå hvad der menes med sætningen ''gå i skole i 3-4 år og pensionér dig selv'' ;-)

I så fald skal det nok skæres ud i pap hvad der menes med "pensionere" - I min verden betyder det at trække sig tilbage og ikke arbejde længere...

Forskellen på det jeg laver, blandt andet CMS løsninger er at jeg ikke forventer eller stikker andre folk blår i øjenene om at det er noget man kan tjene en livsløn ved at arbejde med i 3-4 år.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)