Hej Jens
Du skriver noget om at du har fået lavet noget SEO, men jeg må indrømme jeg har svært ved at se hvad dine sider er blevet optimeret til.
Hvilke keywords og områder har du satset på til hver side?
Udover det er det vigtigt at få nogle referencer på. Om du så skal arbejde gratis i starten så betaler det sig at have nogle gode referencer.
Jeg ved godt der er delte meninger om min næste anke, men jeg kan personligt slet ikke holde ud når en person kalder sig selv for "vi" og omtaler sig selv i tredje person. Det kan sagtens være en brist hos mig.
Og enig med Dolleris i at du skal se på hvem du vil henvende dig til. Som det er nu henvender du dig nok mest til nørderne, du skriver f.eks. øverst på din side om ydelser "Vi tester om din hjemmeside har nogle fejl og mangler. Vi benytter W3C´s valideringsværktøj."
Ikke engang de bureauer vi er underleverandører til aner hvad W3C er.
Generelt sælger din tekst ingenting, og jeg er faktisk også lidt i tvivl om hvor mange der egentlig efterspørger de ting du tilbyder. Men det kan sagtens være fordi jeg ikke helt har forstået det. Men som jeg forstår det er det hovedsagelig HTML og CSS du laver, og det er rimelig svært at sælge kun det, til slutkunden, ja eller bureauer for den sags skyld.
Du skriver også noget om CMS, men ikke hvilket CMS du taler om. Alt i alt skal du have kommunikeret langt bedre ud hvorfor kunden skal vælge dig og ikke alle andre der skriver de er verdensmestre i alting.
Du skal også overveje om din pris er den rigtige som nybegynder uden referencer.Da vi startede arbejdede for ingen penge. Hellere have kunder i biksen til næsten ingen penge, end at sidde med en dyr timepris og lave ingenting. Gradvist som vi har fået mere at lave er prisen blevet sat op. Samtidig har vi løbende fået nogle referencer og ikke mindst en masse erfaring med at arbejde med kunder og projekter.
Nu sidder jeg lige og ser på dine nyheder. Du skriver f.eks. om responsive design og skriver at det er noget "I" kommer til at arbejde med i fremtiden. Det sælger intet at skrive sådan. Det hedder "Vi har stor erfaring med responsive design og du kan se tre eksempler vi har lavet her bl.a bl.a bl.a".
Derefter fortæller du kunderne hvorfor det er vigtigt med responsive design og slutter af med lige at minde dem om hvorfor de skal vælge lige præcis dig.
Mine bedste råd er at få en tektforfatter til at gennemgå hele din side og samtidig lave noget sider som du kan bruge som eksempler på hvad du kan. Derudover skal du vurdere om der er et marked for det du sælger og eventuelt se om der skal satses på lidt andre ting eller om du skal specialisere dig i noget ekstra.