1. Når jeg læser teksten/indhold/budskabet på din forside er det indtryk jeg får, at du forsøger at overbevise mig om at du er god nok... er det fordi du forsøger at overbevise dig selv om at du er god nok...??? Det er ihvertfald ikke det indtryk jeg som potentiel kunder ønsker... når det drejer sig om webdesign ønsker jeg at blive visuelt imponeret af webdesignerens egen hjemmeside. Det kan overbevise mig om at du er dygtig nok. Og drop al forklarings tekst om hvem du er og hvorfor jeg skal vælge dig... VIS mig hvad du kan og fortæl mig hvilke fantastiske ting du kan gøre for mig!
Ja ok det må jeg lige tænke over hvordan jeg så gør bedst. Det er jo ikke det visuelle jeg gør mig mest i, så hvordan jeg lige viser folk, der intet ved om hjemmesidekodning og hjemmesideprogrammering, hvad det er jeg laver, ved jeg ikke. Jeg kan jo ikke vise billeder af en fed kode... Så gode råd tager jeg gerne imod.
J. Øst:
2. Hvis ikke du er stærk i design-udvikling så er det aldrig en skam at stjæle ideer fra andre... ØØhhh jeg mener lade sig inspirerer af andre... her er en super side at lade sig inspirerer fra http://www.thebestdesigns.com/ Kig på hvad andre med succes gør, både tekstmæssigt og visuelt.
Tak for det. Jeg vil lige kigge den side igennem snarligt.
Jeg vil også gerne lave noget gratis for folk og har også tilbudt det her på Amino, men folk står åbenbart af når de ser min hjemmeside.
Tak for de gode råd Jimmie
/Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Det jeg som potentiel kunde ville være mest interesseret i at vide er, hvad du kan gøre for mig. Jeg mener, hvis jeg betaler X kr. for kode optimering, hvad er det så lige jeg får? Og hvorfor overhovedet bruge penge på det?
En ting du kunne gøre er, at tage screenshots af et website med slamkode (evt. et du laver til formålet). Vis forskellen på hvordan den vises i IE, FF, Chrome, Safari og eks. mobil browser. Hold de forskellige screenshots op mod hinanden.
Vis evt. også forskel i load hastighed. Website med masser af overflødig kode vs. samme website med optimeret kode. Vis det som et bar chart hvor slamkoden er index 100 i load tid, og den optimerede er index 50 - altså den optimerede bruger kun den halve tid på at loade. Bare eksempler.
Med disse to eksempler synliggør du i højere grad hvad det er du leverer.