Jan : der er naturligvis matematik i udregningen af kompensations planerne, men matematikken har bare ikke noget med det faktum at du kan tjene flere penge end din upline at gøre - det handler jo 100% om hvordan du arbejder.
Og jeg skrev i indlægget:
Det er logik for burhøns at dem over, under og ved siden af kan tjene mere end en selv, for det afhænger jo af hvor meget man eller de arbejder og det er heller ikke altid sikkert at den der har iværksat projektet tjener mest, det kommer jo an på virksomhedens db.
Hvis vi forenkler det helt ned de ting jeg skriver, så medgiver jeg at bare fordi man er den første eller 2. i kæden så er det ikke ensbetydende man tjener mest eller mere.
Det jeg anfægtede var de ubekendte i den matematiske ligning som fremkom ved oversættelse af Martins kommentar/eksempel, længere var den ikke. Jeg er tilhænger af NM, for det indgår i alle typer salg og er i oversat form jo ført helt frem i lyset i dagens onlinehandel, hvor FB eller Google med tiden, hvis ikke allerede nu i princippet er verdens største NM selskaber uden fysiske produkter.