Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 31 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper:
Du har leveret linket, det kan være du tror på ham, men jeg gør ikke. J


Nej men det er så din fejl - for der er skrevet bøger om denne person - der har været TV-udsendelser om denne person - men det er ligegyldigt for du har besluttet dig for at denne forretnings form ikke er noget vær - Men nu kan du så selv undersøge noget mere om mulighederne i Network Marketing der er mange der får god forretning via denne model.

Enhver med indsigt og kendskab til branchen ved hvem denne person er!  Wink

Du kan da også se lidt mere her på dette link:

http://millionairesway.weebly.com/1/post/2011/1/finaly-after-11-years-in-forever-living-anja-kim-madsen-reach-the-diamond-position.html

God fornøjelse og såfremt du skulle blive for euforisk og opløftet af $ duften ønske dig et forhandlerskab med mig i Forever Living Product så er det da ikke helt umuligt, men vi udvælger jo folk og dem med den rette attitude når jo som du sikker ved længst!
   

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jesper:
Jeg tror simpelt hen ikke på ham, men det kan naturligvis være jeg tager fejl.

Det er jo her en stor del af problemet ligger:

Du har allerede på forhånd VALGT, at du ikke VIL tro på det - og lige meget hvilken type "beviser" du bliver forelagt, så vil du til enhver tid holde på, at der nok er fusket med materialet, eller du vil kræve yderligere beviser, eller beviser der er underbygget på anden måde, eller beviser, der er baseret på andet kildemateriale end det anvendte, etc. etc etc. 

Og når jeg skriver "du" - så mener jeg i princippet alle "fanatikere" over en bred kam - og inden for alle områder. 

Jeg så for nylig et Richard Dawkins interview, hvor en religiøs tosse argumenterede på præcis samme måde som du gør her - bare omkring evolutionsteorien. Hun mente ikke, at der fandtes nogen beviser for evolution overhovedet. Da hun så blev forelagt med beviser, hvor man tydeligt kunne se en arts udvikling fra et stadie til andet, så var hendes svar: ja, ja, men hvor er beviserne!?!? Big Smile

Med den måde at argumentere på, kommer vi jo aldrig nogen vegne.  

Jesper:
Mht. dine links til 'videnskab', stråmandsargumentation overfor mig osv, så har man et ord for det, som er Dunning-Kruger effekten.

At bruge et fint ord til at kalde folk for dumme synes jeg er lavt - selv for dig Jesper. 

Der findes i øvrigt også videnskabelige undersøgelser omkring folk, der har konspirations-angst. 

Du kan læse den her: http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=moon-landing-faked-why-people-believe-conspiracy-theories 

Jesper:
Jeg har set ulykker på sidelinjen og er blevet kontaktet af gamle bekendtskaber, der ville invitere mig til præsentation, men det er lang tid siden nu. Så har jeg løbende fulgt diverse firmaer/produkter/scams bl.a. her på Amino. Min motivation for overhovedet at beskæftige mig med det her emne er, at jeg vil forhindre håbefulde unge mennesker indgår i disse samarbejdsformer

Du har vel med stor sandsynlighed også fra sidelinjen set folk, der er gået ned med en webshop, en detailforretning, en håndværkervirksomhed, et IT-projekt etc. etc. 

Betyder det så, at du fraråder alle at starte noget som helst - fordi det er pisse farligt eller hvordan?

Hvad med alle de scams der er bedrevet inden for f.eks. SEO - er du på samme måde "motiveret" til at rådgive håbefulde unge mennesker til at holde sig væk fra dette område også?

Jesper:
der kan have alvorlige konsekvenser for deres økonomi og forhold til venner/familie.

Her er for en gangs skyld et område hvor vi er enige - det KAN nemlig få alvorlige konsekvenser for deres økonomi, men primært POSITIVE, og skulle det gå hen og få negative, så kan de nok klare at miste et par 100 kr. - i modsætning til at miste en halv million på en detailforretning, eller 50.000 på en webshop. 

Med hensyn til forholdet til deres venner og familie, så har det jo ikke så meget med deres valg af branche at gøre.

Hvis de opretter en webshop med solbriller, og bliver ved med at plage deres venner om at købe briller, så vil det nok også have en negativ effekt på deres venskab skal du se.

Hvis du har flere stråmænd, så bare kom med dem - så piller vi dem ned hen ad vejen. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Jesper:

Alt derefter er fugle på taget, men jeg har tidligere udfordret 'bredt' og bedt MLM-folket vise mig en dansk distributør der er blevet millionær på din passive indkomst..



Jesper,

Nu har John Sommer linket til Kim - der er i den absolutte tunge ende - lige netop i det selskab John repræsentere. Jeg kender Kim personligt - han har en usædvanlig stærk forretning der er utroligt stærkt funderet i mange lande - derfor er han ikke sårbar overfor "bad press" herhjemme i bette jantelovs-Danmark.

Det er nemlig en af årsagerne til at begrebet "den der lever skjult lever godt" er reglen snarere end undtagelsen - det er nemlig sædvanen at så snart en eller anden klaphat ikke forstår mekanismerne i MLM og de 10.000 timer det kræver (som i al anden forretning) for at nå de helt store indtægtsrammer, ja så skal Operation X, Kontant og diverse andre programmer blandes ind i det.

Derfor har succesfulde MLM folk ikke det store behov for de store armbevægelser - hvis mestendel af deres forretning og indkomstgrundlag ligger her i Danmark.

Jeg kender "millionærer" i stort alle de selskaber der operere i Danmark - men det er i princippet underordnet - det absolut væsentligste er, at rigtig mange - RIGTIG mange har en ekstra-indtægt i et af de mange selskaber herhjemme. Det er netop det helt essentielle - at MLM giver mulighed for at skabe alt fra en lille ekstra-indtægt til en komfortabel indtægt der måske matcher eller går lige op med den indtægt man har fra sit primære erhverv; sit arbejde.

Skridtet at gå fra lille eller komfortabel ekstra-indtægt kræver alligevel både stor committment og mod. Som i alle andre typer forretning.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jesper det er trist at du ikke kan argumentere, men udelukkende nedgør og latterliggør.

Jeg er ked af det på dine vegne, og ønsker at du en dag møder nogle af dine venner som har haft succes med NWM.

Du ved jo ikke hvad du taler om, for du har aldrig selv deltaget, så derfor er du faktisk helt diskvalificeret til at være "ekspert vidne"

Vi kan så konstatere at du bare ikke kan lide NWM, og derfor vil gøre hvad som helst for at folk ikke får prøvet det - ud fra en tåget forklaring om at du har set "ulykker fra sidelinien"

Det sker jo inden for alle brancher at folk har dårlige oplevelser - det er altså ikke et bevis for nogetsomhelst.

Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja, det ligner helt bestemt, hvordan enhver virksomhed er bygget op. Både privat og offentlige.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

vibi:
Ja, det ligner helt bestemt, hvordan enhver virksomhed er bygget op. Både privat og offentlige.

Wink Hvordan er en virksomhed bygget op ? privat og offentlig ?

Fra holte
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Fra  lupitadenmark Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor har du bare ret Jesper .

Har man intet at bringe til bordet - bør man la være at sætte sig.
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jacob:
Hvor har du bare ret Jesper .

Har man intet at bringe til bordet - bør man la være at sætte sig.

Jeg antager den første del var ironisk ment, eller at du bytter om på navnene, Jacob :)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra holte
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Fra  lupitadenmark Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Først og fremmest...hvorfor undskylde....hvis man på forhånd VED man vil skrive noget man vil undskylde når man er færdig på de aggressive taster..?
Er det så ikke nemmere at lade være at skrive ...

Du har så.... Igennem lidt RESEARCH ..( læst sure opstød på amino ) wow...

Lad mig fortælle dig at du er fordømmende over noget du åbenlyst ikke har kendskab til.

Tag det fra en SUCCESFULD networker. Med stor succes.

At sammenligne en markedsform der fungere og har gjort det i årtier, med nazifigure.....fortæller mig allerede her..at du er ude for pædagogisk rækkevidde ..
Umodent.. Usagligt ...og temmelig arrogant.

Jeg har det stik modsat dig..
Startede NETOP med de folk jeg holdt af. I min network forretning.
Og tro mig - de er alle glade for at jeg " LOKKEDE DEM MED TIL MLM DJÆVLEN" , du er så bange for ,at du er nødt til at holde familie møder.

Samtidigt interesant at du forestiller dig...at du skal opdrage på både søskende,og din mor..
Og simpelthen forklare dem, hvad der i mine øjne burde være det FRIE valg.? Imponerende.

Herefter, skriver du, at DE ER IKKE DE MEST INTELLIGENTE....
Din søster og din mor...
Her tabte jeg faktisk alt respekt for dig.

Og at du mener at de plastre du omtaler ,skulle kunne kurere alvorlige sygdomme osv. Beviser endu mere hvor LIDT du aner om det du skriver.
( tror de fleste med en lille smule omløb i hovedet, godt kan tænke sig selv til at det aldrig ville ske)
Og af samme årsag ville være temmelig dumt at markedsføre sig med kræftkure eller andre mirakel fortællinger.
Ingen jeg kender ,har nogen sinde kommet med fantasi historier. Men blot egne erfaringer med positive resultater.

Men igen............. Nu skriver du jo faktisk at din familie er uintelligente ?

Din søster har taget et skridt ud af sin komfort zone.
Og syns at ACN muligvis kunne gøre noget for hende..
Men du vælger at nedgøre hende , for noget som du ikke engang aner noget om. Dine ideer er truffet ud fra nogle tråde på internettet.. Og har intet med VIRKLIGHEDEN at gøre.
Vi er faktisk en del mennesker som har en sund og RAR mlm forretning.
Istedet for at støtte hende i hendes valg ,og håbe hun fik succes.. Måske enda hjælpe hen til det.
( tydeligt da du skriver hun blot sælger simkort)

Selvfølgelig er der firmaer der holder lidt for gyldne taler. Lover lidt for meget .eller har alt for kreative produkter.
Men mon ikke voksne mennesker hurtigt ville gennemskue dette .
Og mon ikke de fleste ville overleve et evt. Tab på et par tusinde ....hvis det endelig var det..?

Jeg syns det er rigtig rart at tænke på alle de folk jeg har hjulpet til en bedre økonomi i fælleskab med resten af vores T E A M .

Men lad være at dømme samtlige firmaer over en kam.
Det er umodent...arrogant..og uintelligent.

For mit vedkommende taler du om et ti år gammelt firma..der lever i bedste velgående. I over 110 lande.
Så at tro at knap 100.000 mennesker worldwide, skulle være idioter.. Og du er den kloge . Den holder sgu ik.

Og sidst men ikke mindst..
Du er faktisk så forudindtagende....at du vil BETALE hende for at droppe HENDES VALG...
Kan du selv høre hvor vi er henne.?

Håber ikke din mor læser dit indlæg.
Tror hun ville blive skuffet over du skriver HUN osse er dum.
Lige som alle os der beskæftiger os med noget du er bange for.

Jeg håber solen vil skinne lidt mere på dig i fremtiden,og at du må klare dig godt.

Sender lidt positivitet til dig.






Fra holte
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Fra  lupitadenmark Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det var ironisk Jesper :-)

Du skriver jo ingen herhjemme har succes. I mlm..

Vrøvl.
Side 31 ud af 33 (328 indlæg)