Jeg er ved at lave et (foreløbig ret lille) site hvor jeg sælger mp3-filer med guidede meditationer. Da udviklingen af ideen og siden er noget der har sneget sig lidt ind på mig, er jeg ikke lige klar til at hoppe ud i de store forkromede betalingsløsninger endnu, så jeg bruger bare PayPals checkout. Men betalingssiden er på engelsk, og jeg kan ikke se at der er mulighed for at oversætte den til dansk - er der nogen der ved om jeg evt. tager fejl (håber jeg ;-))? Jeg kan få lov f.eks. at indsætte mit eget logo, så jeg forstår ikke helt at de ikke giver mulighed for selv at vælge hvad der skal stå på siden. Evt. bare tilføje noget tekst på dansk.
Jeg står lidt i samme båd, men har fundet ud af, at oppe i højre hjørne, når du står på check out siden, så kan du vælge dansk. Så oversætter den alt til dansk, men jeg har ikke fundet ud af, hvordan man gør, at den står på dansk når man lander på siden.
oppe i højre hjørne, når du står på check out siden, så kan du vælge dansk.
Det kan jeg ikke engang! Kan kun vælge engelsk, tysk, spansk og et par andre - bare ikke dansk. :-(
Har du ændret, dine sprog indstillinger, inde på din PayPal konto til dansk? Ved ikke om det har nogen betydning, men gjorde jeg som noget af det første, og siden har jeg kunne vælge dansk som mulighed, men gad godt vide, hvordan man gør, så man "lander" på den danske side, og ikke den engelske.
gad godt vide, hvordan man gør, så man "lander" på den danske side, og ikke den engelske.
Jeg fik lige dette tip på Twitter http://www.rocketgranny.com/codeclips/pp_languagecodes.php
Nu skal jeg bare have fundet ud af i hvilken fil i mit eStore-plugin den stump kode ligger, så jeg kan prøve at rette det. :-)
Lyder spændende :) Du må lige skrive en opdatering, hvis du finder koden. - Lyder bare underligt, at den skal ligge i selve shoppen, og ikke inde i indstillingerne, hvor man indsætter logo osv. Du ved ikke, hvor koden findes i en Magento shop vel? :)