Ved desværre intet om Magento. Jeg fandt min kode, men det hjalp ikke noget. :-(
Men du kan altså vælge dansk oppe i højre hjørne her? Jeg har lige indstillet min egen PayPal-konto til dansk (troede jeg egentlig jeg havde gjort for længe siden), men det gjorde ingen forskel.
Ja, jeg kan vælge mellem Engelsk og Dansk i den rullemenu. Den står på engelsk når man lander, men kan ændre den til dansk som den eneste mulighed, hvis man klikker på den.
Når man lander på din side, står den så også i log ind feltet til at starte med? også kan man trykke nedenunder, og vælge at betale som gæst (med kort) ? Kunne være dejligt, at den landede på gæstebetalingen med kort først, og ikke log in.
Når man lander på din side, står den så også i log ind feltet til at starte med? også kan man trykke nedenunder, og vælge at betale som gæst (med kort) ? Kunne være dejligt, at den landede på gæstebetalingen med kort først, og ikke log in.
Ja, det gør den, og ja, det kunne være fedt! Må jeg evt. se din side? Bare for at se om jeg kan vælge dansk på den?
Hov, det går lige op for mig at jeg indsatte en forkert stump kode - så er der jo slet ingen chance for at det virker. ;-) Men skal så stadig lige finde ud af præcis hvordan den skal sættes ind. Roder videre.
gad godt vide, hvordan man gør, så man "lander" på den danske side, og ikke den engelske.
Jeg fik lige dette tip på Twitter http://www.rocketgranny.com/codeclips/pp_languagecodes.php
Nu skal jeg bare have fundet ud af i hvilken fil i mit eStore-plugin den stump kode ligger, så jeg kan prøve at rette det. :-)
Lyder spændende :) Du må lige skrive en opdatering, hvis du finder koden. - Lyder bare underligt, at den skal ligge i selve shoppen, og ikke inde i indstillingerne, hvor man indsætter logo osv. Du ved ikke, hvor koden findes i en Magento shop vel? :)
Hej Kasper,
Det er fordi den så forudbestemmer landings sproget, som hvis du aktivt lavede tilvalget på siden.
Jeg ved ikke hvilken version Magento du har, men søg efter "LC" "VALUE" i dine paypal filer, og ret dem til den danske landekode.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Jeg har lige prøvet at besøge min side fra en anden pc hvor jeg aldrig har været på PayPal, og der går den altså direkte til "har du ikke en PayPal-konto"-felterne, så det er som det skal være. Det er åbenbart så smart indrettet at når man før har været på PayPal på den pc man sidder ved, så ved den jo at man nok har en konto, og viser derfor login-felterne først. :-)
Men jeg mangler så stadig at finde ud af hvorfor jeg ikke kan vælge dansk sprog overhovedet fra min side, for det kan jeg så heller ikke fra en anden pc. Og jeg har endda via plugin-udbyderens supportforum fundet det rigtige sted at sætte sprogkoden ind - men lige lidt hjælper det. Det må være noget i min PayPal-opsætning. Æv.