Tidspunktet er sent, jeg har ligget søvnløs de sidste par nætter fordi jeg ligger og grubler over en måde at komme nogle af de utallige annoncehajer til livs og nu tror jeg at jeg er kommet op med verdens F-ing bedste idé som både vil hjælpe virksomhederne og med tiden nedsætte annoncehajernes omsætning en hel del. Lige præcis denne idé har fået mig til, efter råd fra Martin Thorborg at oprette en tråd her inde og lede efter hjælp da jeg selv er HELT grøn indenfor iværksætter faget... Skulle der være en enkelt eller 2 som finder det lige så interessant at sætte en kamp op mod annoncehajerne så lad mig høre fra jer. |
Som mikkel deMib har været inde på herinde, så kan du gøre nok så meget men hvis folk siger ja til ting i telefonen uden at undersøge firmaet først, hvorledes vil du så komme i kontakt med dem før det er for sent. Typisk kommer de uheldige virksomheder først herind på Amino når det er gået galt.
Måske du kan opfinde noget til telefonen der giver en advarsel ved bestemte telefonnumre.