jeg ville ikke betale det ikke en gang det halve og sådan tror 99,9% iværksættere der opstarter vil svare det , dette her er jo et iværksættere forum og vi er kun i opstarten fasen de fleste af os og skal lige finde ud ad hvordan man brander sin virksomhed bedste mulig |
Det er efterhånden en del år siden, jeg fik lavet min grafiske identitet. og det er en 'grafisk identitet', som giver mere end bare et visitkort - jeg fik lavet visitkort, brevpapir, skilte, bæreposer, prismærker mv, som har en sammenhængende identitet, som afspejler min virksomhed. Jeg husker ikke, hvad jeg betalte, men det var mere end 5.000 kr (men absolut ikke 6-cifrede beløb), men for det fik jeg også produktionsstyring mv på selve materialerne.
Pengene er givet godt ud - jeg har noget, der lægges mærke til, når jeg udleverer et visitkort, og der er genkendelighed i alt, hvad jeg laver, selv om hjemmeside mangler fortsat en makeover, så den passer til resten
Hvor meget arbejde vil du selv lave for 5.000 kr? Det tager tid at tale med kunden, forstå målgruppen og produktet, og tænke over, hvad der egentlig skal til, inden man kan gå igang med selve arbejdet. Så personligt har jeg aldrig forstået dem, der tager et logo til 250 kr - de har simpelthen ikke forstået, hvor vigtigt det er at ramme rigtigt første gang.
MVH
Kirsten