Jeg læser Mikaels indlæg, som om at han har glemt sin telefon og bare vil have opkaldene viderestillet. Og ikke at den skal spærres, fordi han har mistet den.
korrekt forstået afventer nu svar fra dem har skrevet både mail og på deres facebook side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du har misforstået det tekst nede i højre hjørne. Det er ikke kundeservice der har åbent, men at de svare på facebook mellem 11-20
okay så må jeg håbe de svare snart jeg har virkelige brug for de svare lidt hurtigt , jeg ønsker nemlig at videre stille min telefon hurtigste mulig , jeg ved godt hvor den ligger , men kan ikke komme ind det sted , så jeg har sådan set ikke mistet min telefon
Kan du få en anden til at tilgå telefonen? I så fald kan viderestillingen laves sådan her: **21*xxxxxxxx# ring op x'erne er det nummer der skal viderestilles til.
hvordan gør man det jeg har glemt min mobil telefon , jeg kan ikke få en anden til at tilgå telefon , men må prøve at kontakte telia.dk og håbe snart på svar skrev mail lidt over klokken 16.00 i dag afventer stadigvæk svar
hvordan gør man det jeg har glemt min mobil telefon , jeg kan ikke få en anden til at tilgå telefon , men må prøve at kontakte telia.dk og håbe snart på svar skrev mail lidt over klokken 16.00 i dag afventer stadigvæk svar
Metoden jeg skrev, forudsætter at du kan få en anden til telefonen. Det kunne være at du havde glemt den et sted hvor der var folk.
Mail skal du ikke regne med at få svar på idag, dit bedste chance er på FB.
Du har misforstået det tekst nede i højre hjørne. Det er ikke kundeservice der har åbent, men at de svare på facebook mellem 11-20
jeg har nu kigget på deres facebook side , hvad jeg kan se ingen svar på dem som skrevet der , hvor skal skrives der vis man skal forvente svar , det ser i hvert fald mystisk ud at der ikke svares på opslag på facebook indenfor 24 timer
Metoden jeg skrev, forudsætter at du kan få en anden til telefonen. Det kunne være at du havde glemt den et sted hvor der var folk.
nul der har fået svar i flere timer kan jeg se , jeg håber snareste få et svar
rettelse kan se fik svar 22 minutter siden men da ikke har skrevet telefon nummer tror jeg ikke de forstod det første gang , men nu afventer jeg igen svar har skrevet igen for 22 minutter siden da jeg svaret næsten på sekundet , jeg ønsker nemlig hurtigt svar
Jeg mener, at du kan viderestille på selvbetjening.
hvordan det den siger ved log in kunde nummer men det ligger derhjemme det nummer og nu skrev de suport har åben 11.00 til 20.00 så jeg tog selvfølgelige ikke hjem efter det da jeg skulle nå noget i dag men vis ikke svare på suport som der står på hjemmesiden , må de heller slettet det der står for mange forventer sikkert hurtigt svar, vis ikke får svar er det ikke den forvente service man får i følge hjemmesiden det er rigtigt øv når man tror man kan få svar , så er det bedst ikke love noget
jeg fik et svar nu efter flere timer de kan videre stille i morgen altså på det tidspunkt hvor jeg kan få fat i den anden telefon , jeg har dog svaret igen og håber de kan videre stille den noget hurtigere den telefon
nå men har da lært noget i dag man skal ikke regne med svar på en søndag og satse på det , det har jeg lært en del af , man bliver altid en erfaring rigere heri livet på godt og ondt
Jeg læser Mikaels indlæg, som om at han har glemt sin telefon og bare vil have opkaldene viderestillet. Og ikke at den skal spærres, fordi han har mistet den.
det er stadig en enkelt opringning, så finder de nok ud af noget
Kundeservice er lukket i weekenden, du kommer altså aldrig igennem til et menneske. Deres spærringssystem er også automatisk, så hvis du ringer for at spærre telefonen får du heller ikke et menneske i røret.
vis kigger facebook siden bliver det fleste ting ikke besvaret man skal vente efter weekend vis skal i kontakt med dem vis har problemer der kræver et menneske jeg ved ikke om det er alle tele selskaber sådan men jeg troet faktisk kunne få kontakt en søndag, men her lidt over 7 timer siden første gang prøvet kontakt til dem uden reel løsning før i morgen hvor telefon haves igen , ja det var skam surt glemme sin telefon og jeg har lært en del af