Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hej hvad gør i vis skal kontakte telia.dk kunde service om søndagen

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har glemt min telefon et sted i dag så jeg ringet til deres kunde service den sagde ikke kun hverdag dog står siden  spørg Eva den svare ikke , der står hjemmeside live chat 11-20.00 den viser lukket før den lovet tid og der kommer ikke svar på mail er der andre måder at kunne kontakte dem på når de lovet ting på deres side er lukket ??

jeg ønsker bare at videre stille mit nummer den telefon jeg har glemt så jeg ikke mister for mange opkald

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:34

Deres kundeservice har ikke åbent i weekenden, og Eva er en virtuel person/søgemaskine.

Prøv på deres facebook side, der er de tit på i weekenden mig bekendt ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:37

NY:

Deres kundeservice har ikke åbent i weekenden, og Eva er en virtuel person/søgemaskine.

der er skrevet for en time tid siden , der står på deres hjemmeside weekend kontakt 11.00-20.00 det fungere bare ikke

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 17:45

Mikael christiansen:

NY:

der er skrevet for en time tid siden , der står på deres hjemmeside weekend kontakt 11.00-20.00 det fungere bare ikke

Hvor præcist er det at der står der er åbent i kundeservice i weekenden? 

Du har misforstået det tekst nede i højre hjørne. Det er ikke kundeservice der har åbent, men at de svare på facebook mellem 11-20

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:45

http://telia.dk/erhverv/mobil/kundeservice/mobil/mistetmobil/

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 17:47

Johnny Nielsen:

http://telia.dk/erhverv/mobil/kundeservice/mobil/mistetmobil/

Jeg læser Mikaels indlæg, som om at han har glemt sin telefon og bare vil have opkaldene viderestillet. Og ikke at den skal spærres, fordi han har mistet den.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:49

NY:
Jeg læser Mikaels indlæg, som om at han har glemt sin telefon og bare vil have opkaldene viderestillet. Og ikke at den skal spærres, fordi han har mistet den.

det er stadig en enkelt opringning, så finder de nok ud af noget

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 17:50

Johnny Nielsen:

NY:

det er stadig en enkelt opringning, så finder de nok ud af noget

Kundeservice er lukket i weekenden, du kommer altså aldrig igennem til et menneske. Deres spærringssystem er også automatisk, så hvis du ringer for at spærre telefonen får du heller ikke et menneske i røret.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:54

NY:

Mikael christiansen:

NY:

Du har misforstået det tekst nede i højre hjørne. Det er ikke kundeservice der har åbent, men at de svare på facebook mellem 11-20

okay så må jeg håbe de svare snart jeg har virkelige brug for de svare lidt hurtigt , jeg ønsker nemlig at videre stille min telefon hurtigste mulig , jeg ved godt hvor den ligger , men kan ikke komme ind det sted , så jeg har sådan set ikke mistet min telefon

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 17:57

Mikael christiansen:

NY:

Mikael christiansen:

NY:

okay så må jeg håbe de svare snart jeg har virkelige brug for de svare lidt hurtigt , jeg ønsker nemlig at videre stille min telefon hurtigste mulig , jeg ved godt hvor den ligger , men kan ikke komme ind det sted , så jeg har sådan set ikke mistet min telefon

Kan du få en anden til at tilgå telefonen? I så fald kan viderestillingen laves sådan her: **21*xxxxxxxx# ring op x'erne er det nummer der skal viderestilles til. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)