Hvis 30k lyder i "overkanten" så er jeg bange for at du går til opgaven med urealistiske forventninger. Vi kan sagtens lave det her, men det kræver et meget højt antal timers programmering og design at få alle de effekter og funktionaliteter med. Det bliver så også en verdensklasse løsning, men verdensklasse løsninger kræver verdensklassebudgetter. Det er ret simpelt. Alternativt skal du gå på kompromis med dine forventninger og nedjustere, så kan vi herfra sagtens lave en løsning der ikke behøver koste over 100k. Men med de funktionaliteter du har idag og den måde det skal laves på , vil jeg også sige at 30k er langt under hvad du skal forvente. Faktum er at du valgte en forkert løsning første gang, og det er en fejl der kommer til at koste dig, desværre. Til gengæld bliver du rustet på til e-handel anno 2012+ og får en løsning du kan arbejde videre på i flere år fremover. Du er velkommen til at kontakte os, hvis det er noget du vil arbejde seriøst videre med. |
:
30.000 er det absolut billigste jeg ville forvente at du kunne finde. Hvis du vil have en side som er flashfri, skal alle dine effekter laves om til javascript, gennemtestes osv. Det i sig selv bliver nok dyrere end selve webshoppen.
Med hensyn til SEO, går jeg ud fra at den skal holde de basale standarder inden for det tekniske felt. Hvis du selvfølgelig er på udkig efter at komme højt op i søgeresultaterne, kan det blive en hel del mere.