Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på ny webshop

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ville det egentlig koste ca, hvis jeg skal ha redesignet min hjemmeside, som er flash / html baseret til 100 procent html, og med SEO.

Vedkommende skal være dygtig til sit fag, og ikke love guld og grønne skove. Kom gerne med nogle tilbud tak

Med venlig hilsen

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 09:59

Hvordan skal det nye slutresultat se ud, og hvad skal det kunne? Skal det fortsat være flash?

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 10:05

Torben Brighs:

Hvordan skal det nye slutresultat se ud, og hvad skal det kunne? Skal det fortsat være flash?

Hvis du nu lige læser anden linje "...en gang til?", så får du svar på om det skal være flash eller ej :o)

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:53

Simon Jensen:
Hvis du nu lige læser anden linje "...en gang til?", så får du svar på om det skal være flash eller ej :o)

Og hvis du læser en gang mere, vil du sandsynligvis opdage, at det er en beskrivelse af, hvad som er gældende nu. Det er for mig at se ikke det samme som, at dette også skal være gældende efter redigering.  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06

Torben, læs lige indlægget igen tak.

Ps! Har virkelig brug for nogle vakse kvikke hoveder, der kan deres kram!

mvh

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:31

:

Hvad ville det egentlig koste ca, hvis jeg skal ha redesignet min hjemmeside, som er flash / html baseret til 100 procent html, og med SEO.

Vedkommende skal være dygtig til sit fag, og ikke love guld og grønne skove. Kom gerne med nogle tilbud tak

Med venlig hilsen

Hvis jeg var dig ville jeg tage fat i nogle af SEO hajerne og høre hvad 1-2 timer af deres tid koster for at komme med et bud på hvordan du bedst fårløst opgaven. De skal altsåikke give dig et bud på redesign, men opbygning.

På den måde kan du få en drejebog som du arbejder efter når folk skal komme med bud på resdesign.

Køb ren argan olie her

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:32

Hej,

Nu ved jeg ikke helt hvad det er for nogle funktioner ud efterspørger, men alt efter hvem du går til vil jeg sige 30.000+, hvis du ønsker alle flash-effekterne mv. med over.

Edit: Skriv eventuelt lidt mere om opgaven til mig i en PM og så er jeg sikker på at vi kan finde en god løsning til dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59

Entrepreneur - Jan:

:

Med venlig hilsen

Hvis jeg var dig ville jeg tage fat i nogle af SEO hajerne og høre hvad 1-2 timer af deres tid koster for at komme med et bud på hvordan du bedst fårløst opgaven. De skal altsåikke give dig et bud på redesign, men opbygning.

På den måde kan du få en drejebog som du arbejder efter når folk skal komme med bud på resdesign.

Hej Jan

Kender du nogle super skarpe SEO hajer så? Eller er her nogen der vil hjælpe mig igang?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

Patrick Olsen:

Hej,

Nu ved jeg ikke helt hvad det er for nogle funktioner ud efterspørger, men alt efter hvem du går til vil jeg sige 30.000+, hvis du ønsker alle flash-effekterne mv. med over.

Edit: Skriv eventuelt lidt mere om opgaven til mig i en PM og så er jeg sikker på at vi kan finde en god løsning til dig :-)

Jeg ønsker alle "flash effekterne med", bare den er SEO venlig hele vejen igennem.

30.000 tusind lyder lige lidt i over kanten Tongue Tied

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

:
Jeg ønsker alle "flash effekterne med", bare den er SEO venlig hele vejen igennem.

Det er ikke noget problem for en dygtig jQuery programmør at overføre dine effekter til HTML, men.... overvej virkelig om det er nødvendigt med alle de scroll-in og scroll-out effekter. Jo flere du vil have jo mere vil det koste.

:
30.000 tusind lyder lige lidt i over kanten

Hvis du vil have en ny shop med alle de effekter så er 30k nok mindsteprisen. Det kræver at man normalt tager en standard open source shop og skræller den helt hvorefter man indsætter dine effekter på siden.

Og en god programmør tjener snilt 30k på et par uger - så alt efter hvor lang tid han skal bruge skal du nok regne med 1-2 måneder og måske op i en 80k.

Nårh ja... så har jeg ikke taget SEO guruen med.. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)