Ja det gør den. Det virker helt perfekt. |
@Jørgen, jeg fik styr på synkroniseringen. Den ser rigtig interessant ud. jeg tester den af over de næste uger :-)
Ja det gør den. Det virker helt perfekt. |
@Jørgen, jeg fik styr på synkroniseringen. Den ser rigtig interessant ud. jeg tester den af over de næste uger :-) |
Ja gør det. Jeg har brugt den hver eneste dag i nogle år nu, så jeg er sikker på at du bliver glad for den |
Jeg har brugt Redmine , i rigtig mange år nu , både til skolebrug og opgaver i det private.. |
Den kan være svær at komme i gang med fordi den har mange funktioner, men når du kan bevæge dig rundt og udnytte den, spiller den maks. Venlig hilsen, Casper |
Jeg er sikkert meget gammeldags, men jeg bruger Google Calendar med farvekoder. Det er fantastisk især, hvis man er interesseret i historik på datoniveau. Her kan man også involvere andre i sine todo-opgaver :-) VH. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
TeamLab er et gratis opensource projektstyringsværktøj som fungerer fantastisk.. Det er lækkert designet, nemt at finde ud af og har en masse fede funktioner.. http://www.teamlab.com/ |
Kan godt være jeg er gammeldags - men jeg bruger postit notes og Office 2010's tasks Samtidig bruger jeg Google Calender. De bedste hilsner |
Yep jeg har også brugt RedMine og har faktisk også en installation til at stå og køre - men er kommet væk fra det igen. Har tidligere brugt det - og enig, det virker fremragende.! De bedste hilsner |