Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer - reaktion på ens bud

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan more mig lidt over at der er nogen der er utilfreds over mit indlæg her.. det må være en der ikke kan finde ud af at lukke sine opgaver på fornuftig vis..

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:44

Michael:

Hvis en freelancer har gjort et godt stykke arbejde med at udarbejde et tilbud, er god etik at tilbudsgiveren afleverer et sobert afslag - så kan alle komme godt videre fra den sag.

Jeg tænkte på om ikke Amino måske kunne indbygge den slags i selve systemet? Så en udbyder bliver automatisk bedere ratet hvsi de sender disse sobrer afslag - evt. med at inkludere en form for rating af udbyder/freelancer ?  Blot en idé.

At finde på nye features er altid sjovt og spændende, men til sidst kan ingen finde ud af tingene mere.
Jo flere funktioner der er, des mere går i stykker og des færre kan finde ud af hvordan man bruger servicen.

Amino Freelancer er i forvejen en super kompleks maskine, så nye funktioner er ikke lige det vi har brug for.
Men tusind tak for ideen!

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50

Martin Thorborg:

Hej Nils

Pas nu på med at være for billig, det kan også skræmme nogen væk.
Så fortæl at din timepris normal er f.eks. 650 kr. i timen, men at du her under sommeren har for lidt at lave, da alle er på ferie og derfor giver rabat...

Martin

Hej Martin,

Er helt klar over at jeg skal passe på at tilbyde mig for billigt. Det er også kun et tilbud jeg har kørende her henover sommeren og har planer om at sætte den lidt op efter sommeren. Smile

Jeg har fået min Freelancer profil opdateret og har brugt nogle af de råd du gav Smile 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:58

Det ser godt ud, dog syntes jeg du skal vælge et andet billede.
Du står med korslagte arme og det signalerer at du ikke er tilgængelig og det er dig der bestemmer.
Vælg et hvor du smiler lidt og ser imødekommende ud.

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)