Hej Mikkel! Naturligvis er Google en seriøs annonceudbyder. Jeg mente i min generelle anbefaling, at man kan sortere annoncehajer fra de seriøse udbydere ved at forholde sig til dokumenterede tal. |
Annoncer på www.guloggratis.dk?
|
"Det var jo nok bl.a. disse informationer, som Tanja forventede..." Just præcis. ![]() |
Mvh Tanja
MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Jeg annoncerer på guloggratis og er nogenlunde tilfreds med at ligge der. Jeg har ligget der i ca. 4 måneder og har nok sporet ca. 10 ordre direkte derfra. Jeg har lige tjekket min statistik og har 8 hits derfra idag. Mvh. Jens |
Mvh.
Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk
Hey Lingeri. . Linket er ikke helt rigtigt. Det er modellerne til gengæld :-) |
Dato: 20-07-2007 09:58:05 Forfatter: Klaus Christensen, Fynske Medier Hej Mikkel! Naturligvis er Google en seriøs annonceudbyder. Jeg mente i min generelle anbefaling, at man kan sortere annoncehajer fra de seriøse udbydere ved at forholde sig til dokumenterede tal. Men sig mig lige en ting.....hvis alle Jeres sælgere sidder og ringer til hundredevis af potentielle kunder og beder dem om at klikke på reklamer = ("Dét jeg var irriteret over ved sælgeren, var, at hun virkede meget uprofessionel og usikker i sine formuleringer og prøvede hele tiden, at få mig til at klikke på forskellige reklamer"), er det så ikke lidt alternativt????? (mildt sagt ![]() |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
|
Mvh.
Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk
|
Mikkel, det r vist ikke dgs.dk der tales om, men guloggratis.dk - som er en anden sag. Ikke fordi der ikke er noget at sige om dgs.dk - don''t get me started! Mette |