Det er en online informationsguide med oplevelser, spisesteder, transportmidler, ophold og tilbud indenfor Danmarks grænser.
Er meget interesseret i at høre jeres nye meninger om designet og strukturen på hjemmesiden. I sær jeres vurdering af S, J og F ikonerne der også lige er blevet ændret.
På forhånd mange tak!
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser
Jeg kan godt nok lide siden. Dog føles siden meget forvirrende, men denne følelse forsvinder efter man har orienteret sig. For mig opstår forviringen pga. alle S J F logoerne som står på siden. Det burde man kunne gøre lidt smartere :-)
Jeg har lige kigget på din hjemmeside, og vil give mit bud på det. Men smag er jo inviduelt
I forhold til dit design syntes jeg der skulle være mere ro over hjemmesiden. Med det mener jeg at alle JSF knapperne skulle væk, og erstattes med 3 enkelte knapper, som du har ovenfor. Da de knapper for mig at se, virker som en lille genvej fremfor dem i den vandrette bjælke.
Syntes yderligere at det flash som bliver brugt er alt for hurtigtgående. Jeg bliver ihvertfald hurtigt træt af at kigge på det.
Er helt enig i at i skal droppe s j f knapperne, hvad med et danmarkskort i stedet? Lidt alla www.boligsiden.dk. Tror det vil gøre det mere overskueligt :)
hvad omhandler siden går et stykke tid at finde ud ad
de forskellige lands dele skriv dem dog med Jylland og Sjælland
hvorfor skal være overblik alle undersider igen det samme igen som på forsiden der er simpelthen for mange ting der sker alle siderne det gør siden uoverskuelige skær ned i menuer og hele tiden links undersider , mine øjne havde i hvert fald svært ved hurtigt skabe et overblik
kontakt siden god ide også i formularen der kan skrive en besked på den side mere end sit telefon nummer og firma og navn
det kørende banner på forsiden sæt der ned for hastigheden så man kan nå at læse hvad der står der i banner
Super koncept, men bryder mig ikke om opbygningen af siden. Jeg synes logoet er svært at læse når bogstaverne er skåret over på midten.
Det animerede banner på siden er irriterende, animationen er for hurtig og teksten svær at læse med det billede i baggrunden. Vælg et billede med en lysere baggrund, lav det lidt mindre kraftigt i farverne eller vælg en anden tekstfarve så det kan læses.
SJF logoerne duer heller ikke i min optik. Du må kunne få dem til at adskille sig mere fra hinanden. Lav dem i forskellige farver eller lignende. Evt. overvej om du ikke kan finde på en helt anden måde at opdele dem?
Overskrifterne - gør dem mere præcise og tydelige(lidt større skrift måske). Altså "Spisesteder" istedet for "Find spisesteder DK". osv.
Tak for alle jeres gode råd og positive feedback, der er lidt at kunne arbejde videre med.
S, J, og F ikonerne bliver ændret indenfor kort tid igen. Har forlænget tiden i slideshowet så man får længere tid til at læse om de forskellige muligheder. Hvis man bruger et Danmarks kort kan man ikke klikke sig ind med et klik på de forskellige muligheder og teksten "Sjælland" "Jylland" "Fyn" vil fylde for meget. Derfor bliver ikonerne redesignet ligesom S, J og F ikoner. Synes i andre også at teksttypen i logoet bør ændres?
Har i ellers nogle positive eller konstruktive forslag/ meninger, som der bør arbejdes videre med på www.tjekdanmark.dk?
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser
Nu har jeg ikke set de tidligere versioner af hjemmesiden så jeg har sådan set intet at sammenligne med, men det virker lidt at indholdet er presset ned på meget snævert plads. Det kan både virke lidt uprofessionelt samt rodet. Dine knapper SJF er dårlig kvalitet, det er faktisk med de fleste af dine billeder. Enten find nogle bedre billeder eller få en grafiker til at løfte den grafiske niveau højere op.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant