Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestilt hjemmeside: Hvor lang tid skal vi vente?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde der har bestilt hjemmeside hos dem, og er lidt i tvivl om hvor længe det er rimeligt at vente på at få lavet rettelser o lign og få hjemmesiden helt færdig. Der er langt fra kommunikation til handling, men min kunde har desværrer også lavet den fejl at indgå en leasing aftale på det samlede beløbig.

Lige nu er der lavet ca 50 % af det aftalte, men ikke noget færdig fungerende. Projektet blev påbegyndt i marts i år og der er desværrer ikke noget på skrift omkring tidsramme.

Da vi er inde på et område jeg ikke er så stærk i kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilke rettigheder har min kunde og hvordan pokker får de deres hjemmeside/kalender/integration osv lavet færdig????

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:38

Nu kan man jo mene om Trustpilot hvad man vil, men søg selv !

I øvrigt er de oprettet som brugere her på Amino

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Lone, jeg har ændret i overskriften da det ikke er tilladt efter reglerne.

Så hvis vi bare holder firmanavnet udenfor, kan du få masser af hjælp!.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 10:52

I har krav på at få jeres produkt inden for "rimelig tid". Afhængig af kompleksitet af opgave og størrelse/omfang (og sideløbende opgaver) kan det godt tage et par måneder at lave en hjemmeside. Men så er der vel at mærke tale om en stor én af slagsen med komplicerede funktioner, integration m. andre systemer osv. Og det lyder ikke til, at det er det, der er tale om her.

Personligt ville jeg tage kontakt til firma og give dem en tidsfrist, hvorefter du/din kunde vil insistere på at lade handelen gå tilbage. Få dem til at underskrive noget nu, som I kan holde jer til. Det andet er uacceptabelt.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 10:58

Hej Lone,

Tak for dit indlæg. Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig direkte, så kan jeg oplyse dig om, hvor vi er.

Ud fra de ovenstående oplysninger, så er det jo svært at sige hvor projektet er henne, da jeg ikke kan se hvem kunden er. 

Vi tilstræber selvfølgelig altid at leverer inden for den aftalte tid, men det der kan rykke ved et projekt, er hvis kunden ønsker andre rettelser undervejs, eller har ønsker til nye funktioner.

Som sagt er Du meget velkommen til at kontakte mig, så vi kan få en dialog om eventuelle uoverensstemmelser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:15

altså vis er simpel ting der kun går en uge , dog er det svært at vide vis ikke selv er webmaster , men især når man har betalt 30.000 kroner eksempelvis er det selvfølgelige svært sige stop

men få en anden prøv spørg forskellige webmaster omkring hvad er tiden for sådanne en opgave og det er god ide ikke sige ja til den første og tro den er bedste får fra flere ud hvad går tiden for sådan en opgave og hvad er prisen , det skal man altid gøre for det både fair over for dig og webmaster at du finder den bedste til din opgave

nogle gange må man opgive til sidste selv om man mister store beløb , man må bare erkende man har ikke valgt korrekt valgt og har mistet de betalte kroner og bruge de penge som lære penge at man skal tænke sig mere om hvem man vælger før man starter

husk altid kontrakt med tidsramme og dine krav til opgaven og vis ikke kan levere for det kan næsten ikke undgås at man dummer sig vis man ikke sørger for der orden i kontrakten for der  er simpelthen så mange webmaster der har slået sig ned og husk uden kontrakt på opgaven kan den anden jo også sige den havde ikke sat de krav vedr tidsramme med mere så måske kunne de levere vis der havde været orden i kontrakten , for der er altid 2 til at opgaven den går i hårdknude dig og webmaster nemlig

jeg skal ikke sige hvad er bedste valg for din ven men han sende sine krav vedr tidsramme nu og sine krav til opgaven det er bedre nu end aldrig at gøre det , det vil sikkert gøre op med om samarbejdet skal forsætte , det er øv ikke gjorde det fra start , men gør det nu , så sider din ven måske med færdig hjemmeside om et par uger da i finder en løsning i samarbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:17

Boysen:
@Lone, jeg har ændret i overskriften da det ikke er tilladt efter reglerne.

Så hvis vi bare holder firmanavnet udenfor, kan du få masser af hjælp!.

Betyder det at man ikke må nævne firmanavne i overskriften? Eller må man ikke nævne firmanavne når der er problemer med servicen, eller?

Hvornår må man egentlig nævne firmanavne? 

Synes godt nok reglerne bliver mere og mere ugennemsigtige og det gør det ikke nemmere, at der ganske ofte oprettes tråde hvor et firma både nævnes ved navn og selv deltager aktivt i tråden. Fx hosting udbydere, som har nedbrud etc.

Mikkel*** Medi* (ja tør jo ikke skrive navnet) er også et eksempel på et firma med en del føljetoner på bagen herinde, uden at nogen moderator har grebet ind.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej T-Nielsen

Nu var det for at hjælpe Lone, så hun kunne få den hjælp hun manglede. Den første overskrift var "Kender i "Firmanavn" også en beskrivelse af manglende levering. I mine øjne ikke særlig positivt og derfor ændrede jeg overskriften.

Meget godt eksempel du laver, for faktisk har omtalte virksomhed været med i en del tråde, og flere er blevet lukket/slettet. Problemet er så at folk bliver ved med at oprette nye tråde... og ikke forstår det rap de fik første gang.

Ellers syntes jeg at reglerne er rimelig klare... lad være med at tale negativt om andre virksomheder.
Så når man fx. leder efter en pressemeddelelse fra nævnte virksomhed, er det ikke nødvendigvis negativt (men kan hurtig blive det i debatten)

Men igen, jeg vil ikke være dommer eller "forsvare" reglerne m.m., det må amino selv gøre :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

T-Nielsen:
Betyder det at man ikke må nævne firmanavne i overskriften? Eller må man ikke nævne firmanavne når der er problemer med servicen, eller?

Du kan i min signatur se et link hvor reglerne er beskrevet.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:59

Niels Henriksen:
Du kan i min signatur se et link hvor reglerne er beskrevet.

Jeg både kender, forstår og accepterer reglerne. Det er den måde de nogen gange håndhæves - eller ikke håndhæves - på, som forvirrer mig.

"Det ikke tilladt at tilsvine, advare om eller på anden måde forulempe personer eller virksomheder. Indlæg, der krænker reglerne, vil blive slettet."

Yes! Sådan skal det bare være. Ikke noget dér.

Men hvad nu hvis man ikke kan komme i kontakt med sit affiliatenetværk, og bare undrer sig over om andre har oplevet noget lignende? Hvad nu hvis ens hjemmeside er nede, og man gerne vil vide om andre har problemer med deres hjemmeside på samme hotel? Eller hjemmesiden er blevet hacket? Eller hvad nu hvis man venter og venter på at ens hjemmeside skal blive færdig hos websmeden, men intet sker og han er ikke til at få kontakt med?

Disse eksempler, er alle hentet fra den seneste måned her på Amino. Eksempler på, at folk har søgt - og fået - hjælp, og ofte har virksomheden selv deltaget hjælpsomt i trådene, og det er så også sket i denne tråd. Hvis det er det som skal til for at virksomheden får fingeren ud og går i dialog med kunden, så er det vel fint nok (forudsat selvfølgelig at der ikke spredes løgne, advarsler, injurier eller tilsvines).

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)