Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ToyotaExtreme Shop - selfmade i notepad

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lavet en shop i tidernes morgen som jeg har opdateret kodemæssigt løbende... i notepad (ja grin I bare )

 

Jeg er nu opgraderet til dreamweaver men  egentlig kun fordi den farvekoder tags''ene... nå men det er en bi-ting.

 

Vil I kigge hvad der kan gøres bedre ?

 

Den er som sagt 100% hjemmelavet.. også tilgangen til PBS osv... det giver helt klart ulemper at den er hjemmelavet men også fordele. F.eks. er den rigtig pænt placeret på f.eks. Google når man søger på dele til Toyota fordi jeg kan placere indhold og tekst fuldstændig som det passer mig.

 

Men gider I kigge hvad der kunne forbedres ?

 

PS. Jeg ved at der er et par ikke-alvorlige bugs, men finder I dem så sig bare til. Jeg er meget interesseret i jeres meninger.

 


 

(det er en undersektion af Community''et ToyotaExtreme.dk)

 

 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er da intet at grine over at man bruger notepad or so til at kode i...
men man kan griner over det er asp :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Når man laver et hobbyprojekt og KAN asp, men ikke .NET, så er det lidt af en kamel at sluge at skulle konvertere, og kunden er sandsynligvis ligeglad, bare de får deres produkter.

 

Men ja du har ret... jeg gad godt at jeg kunne lave noget i .NET ;-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :
...men man kan griner over det er asp :)

Hvorfor?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan jo godt kalde det en forældet teknologi, men man kan nu stadig lave ganske udmærkede sider og som programmør er det  bedre at lave en side i et sprog man mestrer 90% end i et sprog man mester 40%.

 

Men det grinagtige er som sagt nok dét, at .NET er vejen frem, ikke ASP

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu, hvor tråden er hijacked til en religionskrig om teknologier, vil jeg da gerne lige sparke et kundesynspunkt ind.
Når jeg har fået lavet programmeringsopgaver, har jeg været interesseret i, om systemet virker og er driftssikkert. Hvilke FTB''er *), man har brugt undervejs for at nå til mit mål, er jeg stort set ligeglad med, med mindre der er vægtige argumenter for eller imod det ene eller det andet. Ud over det funktionelle, er det vigtigt, at tingene er holdt så simpelt som muligt og helt veldokukmenteret, således at jeg stort set umiddelbart kan erstatte programmøren, hvis han dør eller bliver urimelig.

 

mvh Hans

 

*) Forkortelse på Tre Bogstaver

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hans, desværre er den type skyttegravskrige som du ser her, meget almindelige blandt udviklere. Det er lige præcis derfor man ikke skal overlade beslutningerne til dem :)

Webapplikationer har som regel et forretningsmæssigt mål, og det er det mål der skal styre valget af teknologier og udviklingsform - ikke om en eller anden udvikler har forelsket sig et en platform frem for en anden, eller om de synes Bill Gates er en narrøv. Den slags kan de for mn skyld gemme til de mødes til sodavandsfest i nørdklubben om fredagen :)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Lad mig give et par indspark mht. brugerfladen:

Din menu i venstreside er udelukkende store bogstaver (caps), det skaber en stor og uoverskudelig flade. Hvis du i stedet laver dem med en blanding af store og små bliver det lettere at overskue.

Drop titlen "Hurtige links" - dine brugere kan vel både regne ud at det er links og at de er hurtige, og så er det overflødig information der bare optager plads.

Det var et par nemme og almene, herefter blive det nok mere subjetivt.

Dit midterfelt bliver skåret i en masse små stykker, kan du ikke samle det lidt mere? Drop adskillelsen mellem billede og tekst og saml det gerne lidt mere.

Den røde farve i blokkenes toppe bliver meget markant, den stjæler opmærksomhed fra salgvarerne. På den anden side er det den røde farve der giver liv og genkendelighed... Jeg har ikke lige noget godt alternativ, kan bare se hvad der fanger mit øje.

Og så synes jeg at du skal beskære produktbillederne noget kraftigere, så man se det solgte produkt, ikke bilen det er monteret på. For den erfarne er det sikkert nemt at vide, hvad der blive snakket om, men jeg vil i hvert fald gerne kunne se selve produktet. Med mindre selvfølgelig at hele bilen følger med?  :-)

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtigt gode input synes jeg

 

Designmæssigt håber jeg at være så heldig måske at bumpe ind i en webdesigner med en defekt Toyota som vil indgå en studehandel med mig... ja ja, man har jo lov at drømme ;-)

 

Men du har ret at CAPS LOCK nok ikke er løsningen, så det vil jeg prøve at rette.

 

Og det  med de hurtige links har jeg selv tænkt over... hvad er et langsomt link iøvrigt  

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-06-2007 07:03:48
Forfatter: Rene G
Når man laver et hobbyprojekt og KAN asp, men ikke .NET, så er det lidt af en kamel at sluge at skulle konvertere, og kunden er sandsynligvis ligeglad, bare de får deres produkter.


Men ja du har ret... jeg gad godt at jeg kunne lave noget i .NET ;-)



Mente ikke du skulle lave noget i .NET :)
*host* php *host* :D

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)