Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi vil sælge vores webshop, hvordan gøres det bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min partner og jeg har besluttet os for at sælge vores fine webshop, da vi vil gå andre veje i udlandet.

Webshoppen sælger accessories til herre, og omsætter for et positivt 5-cifret beløb /md med rigtig god avance.

Mit spørgsmål går så på:

Hvordan sælges en sådan webshop bedst?

Hvor skal den sættes til salg, og hvordan ordnes alt det praktiske? Webshoppen står i et I/S

Håber nogen kan hjælpe

Mvh Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Rimmer:

Hej Aminoer

Min partner og jeg har besluttet os for at sælge vores fine webshop, da vi vil gå andre veje i udlandet.

Webshoppen sælger accessories til herre, og omsætter for et positivt 5-cifret beløb /md med rigtig god avance.

Mit spørgsmål går så på:

Hvordan sælges en sådan webshop bedst?

Hvor skal den sættes til salg, og hvordan ordnes alt det praktiske? Webshoppen står i et I/S. 

Håber nogen kan hjælpe

Mvh Christian

Hej,

Du/i kan prøve og sælge den er på Amino ;D

Hilsen Mike Nielsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, du må meget gerne kontakte mig. Vi er på udkig efter webshops med god omsætning. Bare skriv til mig på pb :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg ville begynde med at lave en udførlig manual over forretningen.

Altså både en beskrivelse af systemet shoppen er bygget i , herunder dagligt vedligehold, tidsforbrug mv.

Herudover leverandør beskrivelse, indkøbspriser/salgspriser mv. - procedurer generelt.

Evt. ekstra features/sider - måske facebook fanside, nyhedsbrevgruppe mv.

Derefter regnskabsoplysninger.

En samlet slags forretningsgang for shoppen :)

Som vi jo sådan set alle burde lave, således at skulle der ske noget, kunne noget familie/venner potientielle købere enkelt overtage driften. ( og nej, jeg har heller ikke selv fået det gjort endnu..).

Prisen bør selvfølgelig afspejle nettooverskud kontra tidsforbrug, samt fremtidsudsigter/potentiale.

Jeg tænker lidt at i disse tider hvor mange fysiske butikker slider med mistet omsætning - om ikke det kunne være interessant for disse at udvide med en webshop - hvis de alligevel har mange af de samme varer på lager, lagerplads og husleje betalt, ledig medarbejdertid. Så kunne de bruge lidt af tiden til at pakke varer til webshoppen :).

Der er ihvertfald mange ting til salg, så det er vigtigt at gøre et grundigt forarbejde for at skille sig positivt ud.

 

 

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene alle sammen, hvis der er flere der vil komme med inputs er i velkomne :-)

Evt hvis nogen vil forklare hvordan selve salget foregår :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)