Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ! Nogle der ved hvordan Amazon.co.uk fungere?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg sidder pt og kigger på Amazon.co.uk of finder mange af deres produkter spændene.

Jeg sidder dog og bliver lidt forvirret over hvordan og hvorledes dette koncept fungere?

Sender sælger deres ting ind på Amazon.co.uk´s lager og sælger det der fra eller er Amazon en slags Dba?

håber der er en flink og rar amino der har et par minutter til at besvare min tvivl. :S

Rigtig god aften og mange tak, til alle der får besvaret eller læst min nød :)

 

/// Mike Drøhse Jensen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike D.Jensen:

Hej alle Aminoer.

Jeg sidder pt og kigger på Amazon.co.uk of finder mange af deres produkter spændene.

Jeg sidder dog og bliver lidt forvirret over hvordan og hvorledes dette koncept fungere?

Sender sælger deres ting ind på Amazon.co.uk´s lager og sælger det der fra eller er Amazon en slags Dba?

håber der er en flink og rar amino der har et par minutter til at besvare min tvivl. :S

Rigtig god aften og mange tak, til alle der får besvaret eller læst min nød :)

 

/// Mike Drøhse Jensen

Amazon har deres eget lager. Derudover er der visse selvstændige sælgere, der har deres varer fremvist på Amazon, men som sælger/sender dem fra deres eget lager (Amazon får så en procentdel).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du handler på Amazon er der ligesom 3 dele:

Køb direkte fra amazon

Køb fra en amazon partner - Disse partnere dukker op på en hel normal søgning og varer sendes fra deres varehus. 

Marketplace som sælges af firmaer som ikke er godkendte partere (af alverdens grunde), samt privat personer. (som altså er noget ala dba, og her sælges bla. brugte varer etc)

På hvert enkelt produkt kan du se hvem "sælgeren" er som f.eks her http://d.pr/i/E2Sd lige under "In Stock"

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Amazon har deres eget lager. Derudover er der visse selvstændige sælgere, der har deres varer fremvist på Amazon, men som sælger/sender dem fra deres eget lager (Amazon får så en procentdel).

Først og fremmest, mange tak for hjælpen.

Ved man hvem der er hvem ? har de sådan et mærke, fordi er lidt bange for at ramme ind i en utroværdig sælger der fra.

Jeg læste også et indlæg omkring folk solgte videre via amazon.co.uk og de betalte Dansk moms med det samme kan det passe ? 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Hvordan kan jeg vælge at handle direkte fra Amazon ?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt som de andre skriver det, men jo amazon har deres eget kæmpe lager som er styrret af roboter som jeg lige fandt frem til dig:

">

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
" target="_blank">

Tak for svaret Alexander

Hold da helt sommer ferie der var jo helt vildt smart.

Du ved ikke om de varer jeg køber allerede er købt med dansk moms eller om jeg selv skal indberette det når det kommer til Danmark ?

(læste det med momsen i et indlæg her på amino)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike D.Jensen:

Hej Jacob.

Hvordan kan jeg vælge at handle direkte fra Amazon ?

Hvis du kigger på det link jeg sendte foroven kan du se der står "Dispached and sold by Amazon" kig efter dette inde på produkt siden. Mener ikke det er umugligt at sortere andre sælgere fra.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tak Jacob.

Så må jeg ind og finde ud af det, syntes bare deres side er lidt besværlig men det er nok bare mig. :)

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Jacob

Hvis du stadig er interesseret i at vide mere om Amazon så, må du meget gerne skrive til mig.

Jeg arbejder hos Amazon og kan forklare dig mere om de forskellige produkter.

MVH

Frederik

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)