Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side med afbudsrejser - træt af sommerregnen!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

Det er helt sikkert ting der vil blive lagt på efterhånden.

Men der mangler tid, og eftersom det er en affiliateside om rejser, skulle det online hurtigst muligt, for at få det sidste ud af sæsonen...

så de ting du nævner, er noget der bliver lagt på, efterhånden.

skide godt. 

Skynd jer at få markedsført siden for ifølge DMI får vi ikke sommervejr de næste 30 dage.

http://jyllands-posten.dk/indland/trafik/article4775929.ece

Så I burde kunne få en del traffik de næste uger fra solhungrende danskereSmile

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:25

Kan du ikke lave det sådan, at man ryger direkte ind på siden, hvor man kan bestille siden?

Jeg kommer bare til en ny oversigt på rejsehjemmesiden, hvor jeg skal til at finde rejsen en gang til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28

Jeg synes derimod designet er fint. Dog synes jeg godt der kan være nogle flere funktioner, og mere indhold. Eventuelt benyt dig også af Facebook integration. Det er en god mulighed for at få relevant trafik på - både her og nu, og i fremtiden.

Fin side! :-).

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:47

Kristian Konradsen:

Kan du ikke lave det sådan, at man ryger direkte ind på siden, hvor man kan bestille siden?

Jeg kommer bare til en ny oversigt på rejsehjemmesiden, hvor jeg skal til at finde rejsen en gang til.

Jo det er planen, men jeg skal lige have det konfirmeret med selskaberne/affiliate-netværket, om det er i orden, og om salget bliver registreret til mig,

da det er et helt andet sted, man booker rejsen...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:46

Hej J. Deleuran,

Du kan ikke tage for givet, at de fleste i dit segment har en "ordentlig" skærm.

Hr. og fru. Danmark køber vel bare en eller anden tilfældig skærm, som følger med, hvis de ikke ligefrem bruger en almindelig laptop fra Bilka.

Det er en klassisk fejl som webmaster/webdesigner at benytte en kæmpestor skærm, som almindelige mennesker ikke har. Man kan sagtens arbejde med den store skærm, men det skal finjusteres med en "almindelig" skærm.

Dertil kommer, at du blot linker via affilate links. Du har ingen tekst som sådan på siden.

Hilsen, Robert

Hilsen, Robert

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:59

umiddelbart ser det fint ud, men så ser jeg de irriterende adsense, jeg kommer aldrig til at kunne li adsense på websites. Derudover savner jeg en søgefunktion så jeg hurtigt kan finde en rejse istedet for at kigge hele listen igennem.

En anden ting der virker dårligt er det lange domænenavn med bindestreg - hvis jeg skulle bruge bindestreg ville det være fordi der var en mening med det rent SEOmæssigt da affiliate sider tit og ofte er lavet til nichesider for optimal konvertering. Derfor kan jeg acceptere en bindestreg i et domæne hvis det kræves på et todelt keyword. At have et så langt domænenavn gør det ikke nemmere at huske. men hvis du vil findes på 'allinclusive-afbudsrejser' hvad jeg måske kunne tænke var planen er det jo en anden sag :) men igen, der er ingen der søger på det så ?

Jeg undrede mig lidt over at i menuen kommer man til en anden side og ikke en underside, jeg så slet ikke jeg skiftede domænenavn, ved ikke om det er i orden at lave det sådan som affiliate? Normalt skifter man ikke domænenavn ved brug af menuknapper og det kan være lidt misvisende!

håber dog du får succes med dit projekt :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:30

Kristian Konradsen:

Så er den feature også blevet kørt ind på siden - 

Tak for feedback

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:34

Robert Kronberg:

Du kan ikke tage for givet, at de fleste i dit segment har en "ordentlig" skærm.

Hr. og fru. Danmark køber vel bare en eller anden tilfældig skærm, som følger med, hvis de ikke ligefrem bruger en almindelig laptop fra Bilka.

Jeg har skåret en del i toppen nu, så alle skærme bør kunne være med....

Robert Kronberg:

Dertil kommer, at du blot linker via affilate links. Du har ingen tekst som sådan på siden.

Ja der skal selvfølgelig tilføjes relevant tekst - ingen tvivl om det, Det er også noget der kommer hen ad vejen

Tak for kommentarer!!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:17

Så er der kommet filtrerings-funktion på siden....

Den kører uden side-refresh, og er efter min egen mening ganske smart...

Men er den smart nok?

Kom gerne med kommentarer.

all inclusive afbudsrejser

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)