Jeg synes derimod designet er fint. Dog synes jeg godt der kan være nogle flere funktioner, og mere indhold. Eventuelt benyt dig også af Facebook integration. Det er en god mulighed for at få relevant trafik på - både her og nu, og i fremtiden.
Kan du ikke lave det sådan, at man ryger direkte ind på siden, hvor man kan bestille siden?
Jeg kommer bare til en ny oversigt på rejsehjemmesiden, hvor jeg skal til at finde rejsen en gang til.
Jo det er planen, men jeg skal lige have det konfirmeret med selskaberne/affiliate-netværket, om det er i orden, og om salget bliver registreret til mig,
da det er et helt andet sted, man booker rejsen...
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Du kan ikke tage for givet, at de fleste i dit segment har en "ordentlig" skærm.
Hr. og fru. Danmark køber vel bare en eller anden tilfældig skærm, som følger med, hvis de ikke ligefrem bruger en almindelig laptop fra Bilka.
Det er en klassisk fejl som webmaster/webdesigner at benytte en kæmpestor skærm, som almindelige mennesker ikke har. Man kan sagtens arbejde med den store skærm, men det skal finjusteres med en "almindelig" skærm.
Dertil kommer, at du blot linker via affilate links. Du har ingen tekst som sådan på siden.
umiddelbart ser det fint ud, men så ser jeg de irriterende adsense, jeg kommer aldrig til at kunne li adsense på websites. Derudover savner jeg en søgefunktion så jeg hurtigt kan finde en rejse istedet for at kigge hele listen igennem.
En anden ting der virker dårligt er det lange domænenavn med bindestreg - hvis jeg skulle bruge bindestreg ville det være fordi der var en mening med det rent SEOmæssigt da affiliate sider tit og ofte er lavet til nichesider for optimal konvertering. Derfor kan jeg acceptere en bindestreg i et domæne hvis det kræves på et todelt keyword. At have et så langt domænenavn gør det ikke nemmere at huske. men hvis du vil findes på 'allinclusive-afbudsrejser' hvad jeg måske kunne tænke var planen er det jo en anden sag :) men igen, der er ingen der søger på det så ?
Jeg undrede mig lidt over at i menuen kommer man til en anden side og ikke en underside, jeg så slet ikke jeg skiftede domænenavn, ved ikke om det er i orden at lave det sådan som affiliate? Normalt skifter man ikke domænenavn ved brug af menuknapper og det kan være lidt misvisende!