Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hårde tider. Tag det som en udfordring

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel og Sarah:
Synes mine muligheder begynder at se sorte ud :( 

Et lille fif, som du måske kan bruge.

Hvis i har ældreboliger i området, så del ud der.

Der kører mund til øre meget hurtigt

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 18:11

drop annoncerne i avisen. Istedet for at være medlem på facebook. Så lav din egen side. Du kan lave en kampagner derinde, hvor du f.eks giver den 1. måned gratis. Så opretter du en annonce. Dvs. Du betaler kun for de antal klik, som kommer på din annoce. Dem der bliver medlem af din side, er dem som muligvis kunne være interessset. Brug siden til at give gode råd indenfór dit arbejdsområde. Ring til kommunerne. Find ud af, hvem der står for rengøringsområde. og kom i kontakte med dem. Det kan da godt være, at der ikke er udbud. Men så ved de, at du eksisteret. Personlig kontakt er god kontakt.

Det samme kan du gøre til div. firmaer.

Kontakt andre rengøringsfirmaer. Kan være de kunne være interesseret i samarbejde/underentrepenører

Lidt ideer. Håber det kan bruges

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:20

Godt indlæg Charlotte

Man kan selvfølgelig aldrig gå helt galt i byen ved at sige "Giv aldrig op" og "Tag det som en udfordring".... Når det er sagt syntes jeg også det er ok at give op, lukke og starte forfra eller skifte retning i sit liv. 

Der kan være rigtig mange gode grunde til at give op, bedre helbred, overskud, økonomi og mange andre ting måske er man bare ikke "egnet" til at være selvstændig.... måske dur man ikke til det :)

Når det så er sagt, er det i min verden selvfølgelig heller ikke at give op, nærmere end mulighed og op på hesten kommer man igen.

Giver man op, ligger man sig vel ned og dør?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33

Mikkel, sæt dig ned og lav ringeliste på 50 virk.

I morgen ringer du til 10, overmorgen 10 mere- osv

Du beder om lov til at sende en lækker pdf-fil med dine ydelser. Du sender det så til dem, der ønskede det, og følger op på dem et par dage senere.

Efter du har kontaktet 50 stk har du 2 nye kunder- garanteret

Hvor svært kan det være?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:52

Ældreboliger har jeg været ude ved, men vil da lige undersøge om der skulle ligge flere andre steder end jeg kender til :)

Har prøvet at finde ud af og lave min egen side, men har fundet ud af og lave en gruppe :) evt et link til oprettelse af sider ? :) Annoncering på facebook kunne jo også godt være en mulighed :) De kan også laves meget lokale ikke ? 

Jeg er vildt dårlig til at formulere mig i en tlf eller samtale for den sags skyld, der skinder min usikkerhed en del igennem, så skrift er mit fortrukne våben :) Kan jeg skrive nogen breve og sende ud til de virksomheder istedet ? evt lidt anonyme konvoluter så de faktisk åbner dem for at se om det er regning eller tilbud :)

Har også haft tanken om callcenter til at mødebooke, men ved jeg ikke får sagt så meget til sådan et møde, lige været til eksamen hvor jeg skulle sælge min mad Gastronom) og der sagde jeg intet, klappen går ned når det er seriøs tale med fremmed mennesker og især job/arbejd relateret

/mikkel

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 18:52

Selvfølig er det okey at lukke og slukke.  Men se det som siger, som beslutning, som vil fører til noget bedre. Og andre muligheder og værdier.

når man giver op, vil jeg mener når det er, at man giver slip, og ikke magter at gøre noget. Man bliver inaktiv og opgivende.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 19:00

Den der usikkerhed, den skal du have bugt med. Og det kan gøres på mange måder. For det første skal du tror på dig selv. Hvis du ikke tror på dig selv hvem gør så??

Start med at tage fat i tlf. og ring rundt.Start med at spørge om du må sende en mail om dit firma.  Du skal altid huske på. Du dør ikke af det. Du har intet at tabe. Men du kan vinde noget.

Prøv at sætte dig ned, og tag en lille snak med dig selv. Finde ud af, hvorfor du er usikker. Jeg kan anbefale Bach dråber. Det er naturmedicin. Det har hjulpet min mor. Hun er nu istand til at holde taler:)

Sender et link senere og annoncer kan begrænses

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09

jeg troede man blev en god musiker af at indtage bach-dråber... ( okay, lidt billig joke, sorry

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:15

Ja det er jo lige det :) Men det er en ting der sidder i mig fra barndommen med mobning og mindre behageligt hjem :) Nu har jeg så valgt og slippe min familie helt og fokusere postivt, mistede dog min positive ting, nemlig min far da jeg var 17 år

Men det har alt sammen gjort mig selvstændig og skulle lære og klare mig selv fra den dag jeg blev 18 år og det har fået mig til at overleve svære periode rent økonomisk så mon ikke jeg også overvinder denne :)

Jeg har også tænkt mig at være lidt flabet og gå over og snakke med anden vinduespudser og spørge lidt ind til samarbejde på "gaden", det er ikke så formelt og måske nemmere måde for mig.

Jeg hilser jo dagligt på de andre pushere når vi triller rundt :)

Men send da gerne link til naturdråber :)

Fra Vejle
Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 6
Fra  NoSunset Skrevet kl. 19:21

Lige præcis hvad jeg har brug for at høre i dag :-) Takker

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)