Vi kender det alle, en hindring bliver nedlagt. 3 nye opstår. Sukk Man løber hurtigt surt i det, og tænker tit at man ikke orker mere. Så er det man skal tænke. "alt har en ende" og på et eller andet tidspunkt, må der komme lys for enden af tunnelen. Kort og godt. Giv aldrig op. Alt er i relatetn muligt. Spørgsmålet er bare, hvordan man, når derhen, hvor man gerne vil. Møder man en mur, må man se det som ekstra erfaring, og finde en anden vej. Det er i det hårde tider vi lærer og udvikler os mest. For mit vedkommende kan jeg sige, at vi ikke ville have været igang med at få webshop og butik nu, hvis vi ikke var blevet tvunget til at tænke i andre baner. For at undgå stress, er din tankegang også vigtig. Prøv at lade være med at tage bekymringerne på forskud. Dumt at bruge en masse energi på noget, som måske slet ikke bliver aktuelt. Er der modgang, jamen så er det sådan det er, og så gælder det om, at bruge energien på at kommer videre. Altså at finde de andre veje. Forvent ingenting, men glæd dig over- og nyd alle de gode ting som der sker. Giv aldrig op |
Det super at høre et motiveredes indlæg som dette, jeg kan kun tilslutte mig din holdning.
Uden modgang ville man aldrig blive bedre.
Det netop i modgang man lære at forandre sig til det bedre og finde nye sider frem i sig selv!
Husk nu at bliv ved og kæmp, for hver gang 1 kæmper videre selvom det ser sort ud, er der 10 som giver op - dette er vejen til succes da man kommer styrket ud af krisen og endnu bedre rustet ind alle dem som gav op.