Hej alle Amino'er For et par måneder siden startede jeg mit eget lille kommunikationsfirma Kom Fu, og i den sidste tid har jeg lavet forskellige småopgaver for folk primært i mit netværk. Det er dog ved at være udtømt nu, og jeg ville da også helst have andet og mere end 'bare' småopgaver. Så nu er 1000 kr-spørgsmålet: Hvordan griber man lige det der med at få kunder an, når man bare er en lille fisk, og ens netværk tilsyneladende ikke kan give mere. Lige nu, i hvert fald? Første skridt er naturligvis at byde på opgaver herinde på Amino. Og ellers holde øje med, hvor der kunne byde sig en mulighed. Opdatering af ens profiler i de sociale medier kan jeg også sætte flueben ved. Men her stopper mine idéer også. For hvis intet af dét hjælper, hvad gør man så? Jeg er klar over, at referencer er vigtige, og eftersom jeg er ny, har jeg ikke rigtig nogen af dem. Så inden biksen for alvor kører, vil jeg da heller ikke gøre mig forhåbninger om at score den vilde timepris. Omvendt er jeg heller ikke interesseret i at underbyde mine ydelser totalt - tidsmæssigt kan det nemlig gå hen og blive en virkelig stor underskudsforretning. (God) kommunikation tager ofte væsentlig længere tid og kræver mere, end man lige skulle tro :) Er der noget, jeg har overset. Noget, jeg kunne gøre anderledes? I givet fald må I meget gerne byde ind - det ville jeg være meget taknemmelig for! De bedste hilsner |
Hej Astrid.
Fin hjemmeside - en rigtig GOD idé er at skrive hvad den generelle timepris ligger på.
Grundet at så er der noget at byde ind med.
For at få referencer kan du giver Aminoerne et tilbud de IKKE kan sige nej til. Eksempelvis lidt gratis til de første 10 der melder sig eller ligende og i den forbindelse kan du sige, at du gerne vil have referencer i bytte. De skal registeres på Trustpilot og evt. din hjemmeside.
God fornøjelse.
Venlig hilsen
Malene Olesen