Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Wordpress er blevet hacket! Kan ikke logge ind :(

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Er der nogle der kan hjælpe?! 

Tror min wordpress er blevet hacket for kan ikke logge ind, og når jeg går ind på admin url så kommer der en skærm frem hvor der står jeg er blevet hacket. 

se evt 

http://www.akasse-manden.dk/wp/wp-admin/ Hvad kan jeg gøre ?!
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 11:28

Når man går ind så står der en mail i bunden af siden, prøv at kontakte hackeren på den mail og se om du får noget ud af det :-) 

- Held og lykke med at få din side tilbage! 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46

Du skal rette login/password manuelt i din database. Og opdatere din wordpress.

Tag evt. kontakt til meebox, din webhotelleverandør, da der er mange der er blevet hacket de sidste par dage.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Stokholm Jewelry:
Når man går ind så står der en mail i bunden af siden, prøv at kontakte hackeren på den mail og se om du får noget ud af det :-) 

Det er nok ugens dårligste råd. En hacker er ikke en troværdig person, du kan forvente noget positivt fra.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 11:50

Karsten Sønderup Hansen:
Det er nok ugens dårligste råd. En hacker er ikke en troværdig person, du kan forvente noget positivt fra.

Jeg har ikke speciale inden for hacking, men det må da ikke være for sjovt at han linker til sin email? :-)

Best regards / Bedste hilsner 

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54

Stokholm Jewelry:

Jeg har ikke speciale inden for hacking, men det må da ikke være for sjovt at han linker til sin email? :-)

Nej, han gør det 100% sikkert for at få flere oplysninger ud af dig, så han kan "hacke" resten af dine hjemmesider, dine email-adresser, din computer m.m.

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 11:55

Ja, den ser da godt nok ret hacket ud.

Må da også sige, at kontakte hackeren er da den dårligste ide jeg har hørt i mange timer. Man kan vel gå ind via ftp og ændre koder og hente indhold fra sitet og sætte det op igen.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 11:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Din side er IKKE blevet hacket. Du har derimod skrevet forkert i adresselinien.
Hvor du har skrevet
www.akasse-manden.dk/wp/wp-admin

skulle du have skrevet:

www.akasse-manden.dk/wp-admin

( Har du planer om at lave to forskellige hjemmesider - eller en testside - på samme database, så skal du til at rode med at ændre prefix og andet sexet snavs.)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03

Lars Skou :

Din side er IKKE blevet hacket. Du har derimod skrevet forkert i adresselinien.
Hvor du har skrevet
www.akasse-manden.dk/wp/wp-admin

skulle du have skrevet:

www.akasse-manden.dk/wp-admin

( Har du planer om at lave to forskellige hjemmesider - eller en testside - på samme database, så skal du til at rode med at ændre prefix og andet sexet snavs.)

Hans underside er blevet hacket. Du roder to installationer sammen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03

Tjah, at kontakte en hacker, er ikke altid en dårlig ide, men man skal være påpasselig. Har selv været ude for at få information om hvordan en hacker er kommet ind på siden ved at kontakte hackeren og dermed kunne få lukket sikkerheds hullet. Men det kontakte selvfølgeligt også annonymt og ikke via email.

Jeg ville restore fra en backup, meebox burde have en, også kigge på at få sikret din Wordpress side, og sørger for Meebox undersøger sagen da det lyder til en del af deres kunder har haft problemer med at være hacket på det sidste :( (kan godt bare være et tilfælde, synes ikke det ser ud til at komme fra samme hacker, og alle de tilfælde jeg har set har været wordpress, så nok bare fordi wordpress ikke er blevet ordenligt sikret).

Efter backup er restored skal du os gennemgå dine filer for at være sikker på hackere ikke har lagt en bagindgang op før han rent faktisk ændrede på din side.

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)