Når jeg ringer skal jeg bruge en 4 cifret kode fra my meebox. Kan ikke finde den nogen steder? og er det også gratis at ringe derind? :)
Telefonsupport hos Meebox er vist kun tilgængelig for de, som har aftale om adgang til telefonsupport.
Uden en forudgående aftale kommer du ikke i telefonisk kontakt med dem.
Så du må nok vente på, at supporten kommer fra weekend, hvis du skal have deres hjælp. :)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Når jeg ringer skal jeg bruge en 4 cifret kode fra my meebox. Kan ikke finde den nogen steder? og er det også gratis at ringe derind? :)
Normalt ikke, men mon ikke Patrick og ??? er interesseret i at vide den er gal.
Det er flere af deres servere der er ramt.
Der ligger angiveligt en god portion tickets til Patrick og Anders, når de kommer tilbage.
Pt. er i hvert fald web10 og web12 ramt.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Så jeg kan vel ikke rigtig gøre andet end at vente til jeg hører fra dem. og så få opsat en backup fra igår eller noget i den stil?
Ja, hvis der altså er taget backup.
Det kan dog godt være muligt at generobre admin kontrol via manuel rettelse via FTP. Men føler du dig ikke hjemme i den slags manøvre, skal du under alle omstændigheder have fat i en fagmand til det.
Dbh. John
Jeg tror Meebox har haft seriøse problemer på det sidste.
Alle mine (10) domæner blev også defacet omkring 22. juni (hvor jeg var på ferie), og kørte derved en uge med "Indonesian black hat" på forsiden :o)
Det underlige er dog, at kun én af siderne rent faktisk kører med Wordpress - de andre er rene html-sider (stort set kun landing pages med én side). Hvordan kan en sårbarhed på én side give dem adgang til samtlige af mine andre domæner?
Heldigvis benytter jeg ikke Meebox som min primære udbyder (har kun en lille Web3-pakke hos dem som jeg bruger til lidt backup og landing pages).
Når flere er blevet ramt, og jeg er blevet ramt på den måde som jeg er, så ville det være rart hvis Meebox kunne komme med noget info. For det kunne tyde på, at noget på serverne kunne forbedres.
Det underlige er dog, at kun én af siderne rent faktisk kører med Wordpress - de andre er rene html-sider (stort set kun landing pages med én side). Hvordan kan en sårbarhed på én side give dem adgang til samtlige af mine andre domæner?
Hvis hackeren er kommet ind via enten et hul i hostingudbyderens backend eller via dit primære domæne, vil der kunne lægges filer ud til samtlige dine addon domæner på samme webhotel.
Og det uanset platform på hvert addon domæne.
Dbh. John
Når flere er blevet ramt, og jeg er blevet ramt på den måde som jeg er, så ville det være rart hvis Meebox kunne komme med noget info. For det kunne tyde på, at noget på serverne kunne forbedres.
Ja det er jeg helt enig i. Især når det er folk som mig der ingen anelse har om sådan noget. Så kunne det være rart med info om hvad der sker :b