Hej Amino brugere, Jeg har længe tænkt over, hvad jeg kunne åbne af butik i indre Kbh. Der er 4 brancher som jeg brænder for: 1.Pizzaeria 2. Grønthandler 3. Rengøring 4. Kiosk Jeg håber, at i kunne være behjælpelig. Mvh Ali K.B |
Det er dyrt at starte i indre by og du bør tage flg. ind i dine overvejelser :
1.Pizzaeria
Lav nogle originale, ikke pap pizza og sats på bestemte kunde segmenter og ikke "bare" svinge en pizza. F.eks er natpizza ved f.eks Gothersgade godt osv, "frokost" + turist pizza Italiano naturligivs.
2. Grønthandler
Der bor ikke mange folk i indre Kbh og butikkerne er mega dyre, der er pænt spild på frugt og grønt, der skal med andre ord svinges nogle kasser bændenælder over disken - hvis du ikke har trådt dine barnesko i en grønthandler, hold dig langt væk fra denne idé.
3. Rengøring
For dyrt have en service shop der, hellere have dit kontor lidt væk og brug besparelsen på firmabilen.
4. Kiosk
7 / 11 er en markant modspiller, røveri er efterhånden en grim vane i indre by specielt hvis den skal være åben aften/nat.
Jeg ville nok barbere de 2 idéer væk først, for derefter tænke de sidste 2 igennem og slutteligt arbejde hårdt med den idé du så vælger ud af de 4.
Held og lykke med din butik.
Mvh
HH