Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nogle ideer om forretninger i indre Kbh???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere,

Jeg har længe tænkt over, hvad jeg kunne åbne af butik i indre Kbh. Der er 4 brancher som jeg brænder for:

1.Pizzaeria 

2. Grønthandler

3. Rengøring

4. Kiosk 

Jeg håber, at i kunne være behjælpelig. 

Mvh 

Ali K.B

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

Det er dyrt at starte i indre by og du bør tage flg. ind i dine overvejelser :

1.Pizzaeria

Lav nogle originale, ikke pap pizza og sats på bestemte kunde segmenter og ikke "bare" svinge en pizza. F.eks er natpizza ved f.eks Gothersgade godt osv, "frokost" + turist pizza Italiano naturligivs.

2. Grønthandler

Der bor ikke mange folk i indre Kbh og butikkerne er mega dyre, der er pænt spild på frugt og grønt, der skal med andre ord svinges nogle kasser bændenælder over disken - hvis du ikke har trådt dine barnesko i en grønthandler, hold dig langt væk fra denne idé.

3. Rengøring

For dyrt have en service shop der, hellere have dit kontor lidt væk og brug besparelsen på firmabilen.

4. Kiosk

7 / 11 er en markant modspiller, røveri er efterhånden en grim vane i indre by specielt hvis den skal være åben aften/nat.

Jeg ville nok barbere de 2 idéer væk først, for derefter tænke de sidste 2 igennem og slutteligt arbejde hårdt med den idé du så vælger ud af de 4.

Held og lykke med din butik.

Mvh

HH

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 23:45

Hej Henrik! Tak for dine gode råd! Jeg har
Også tænkt mig at glemme
De to sidste og tænke over de to første.. Men jeg vil lige undersøge lidt mere omkring de. Have en god aften

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 23:57

Hej Ali,

Alle de ovennævnte er godt som døde.. De fleste kommer til at lukke deres biks indenfor de næste 5-10 år, hvor de

stærkeste vil overleve .. Nogen af dem er allerede begyndt at lukke ned.

Hvad med at overveje om en cykelbutik ? Prøv tænk lidt over det, og se fordele / ulemper ved det..

Så skal du nok se hvad jeg mener...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08

Eller du kunne åbne en shop der solgte "et produkt"

Super fede skjorter f.eks - en shop hvor man kunne købe de vildeste af slagsen hvor der måske kun var "5-10" af hver, skjorter der var klasser over andre, i mønstre og snit uden sammenligning til en rimelig pris. (Jeg levere gerne)

Har en ven der har en butik med bl.a skjorter, den billigste koster 700 og så ryger prisen ellers op i raketfart.

Når du åbner din skjorte butik, lov mig jeg køber den første.

Mvh

HH

Tilmeldt 5. Jul 12
Skrevet kl. 00:41

Ja det kunne man godt faktisk Henrik, men Idag er det meget SVÆRT og komme ind på tøj branchen. For der er RIGTIG mange hjemmesider og butikker som sælger tøj. Selvfølgelig kunne man åbne et webshop, og se om man kunne sælge noget. Det vil selvfølgelig nok tage lidt tid og sælge.. Man skal bruge en del på markedsføring osv. Jeg har været inde på mange hjemmesider som sælger tøj, jeg synes de har et rigtig stort sortiment af tøj. Jeg vil da tænke over det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:25

Naturligvis er det svært, men ikke umuligt. Det jeg tænker ved f.eks skjorter er at dem der sælges er mere eller mindre normale kedelige masse producerede af slagsen.

Skal du sælge noget, find en niche & gør den stor, skab dig et navn da du aldrig vil kunne sælge skovmandsskjorter bedre og billigere end tøj kæderne, men du kan fabrikere dine egne med mønstre som ingen andre tør.

Når jeg siger du skal have "et" produkt, mener jeg det ikke helt bogstavligt, men tilføj nogle accessories som igen kan give et mersalg der faktisk i indtjening kan give mere overskud end selve hovedproduktet som dog skal stå i fokus.

Husk så slutteligt at opbygning & miljø betyder alt for specielt en tøjshop..... klø på amigo

Mvh

HH

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)