Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK bedste Internet adresser.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.

Jeg vil for det først understrege at "jeg" ikke ejer nogen af de nævnte domæner, men hjælper InFlow med at tilbyde disse domæner til nogen interesseret. Så vidt jeg er orienteret ejer InFlow alle de domæner jeg er blevet sat til at sælge, hvis dette ikke er tilfældet er jeg og min virksomhed ikke ansvarlig for det. Vedr. EDB-priser.dk er domænet såvidt jeg er orienteret solgt til EDBpriser.dk men var oprindeligt InFlow, beklager at det kom med i den korte oversigt af domæner jeg lage på Amino.

Dernæst vil jeg lige give en kommentar generelt til Amino. Jeg har forstået denne portal som et communierty hvor iværksættere skal hjælpe hinanden, jeg synes mange indlæg giver indtryk af at have til formål at tilsvine andre virksomheder (sjovt nok er det altid konkurrenter der fatter keyboardet og skriver svinerer) jeg synes egentlig det er synd da jeg synes at portalen er et got initeritiv og at DK har brug for at iværksættere står mere sammen og hjælper hinanden.

Jeg har intet probeml med kritik og har da også modtaget min del af del her på, men jeg kan se at det er tordensskjold soldater der sidder på spring til at svine en til, og en bruger skrev endda at han vil sidde med cola og chips og vente på næste indlæg (jo ment i sjov) men jeg synes det er skidt generelt for Amino denne holdning.

Jeg ønsker ikke at svarer på flere indlæg om domæner, da det var et tilbyd til de mange iværksættere som ikke har mulighed for at få en godt generisk domæne (ja Mikkel du kan sige hvad du vil om domæner ;-).

Jeg håber at I får en god sommer på Amino

Mvh.

Morten

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:41

Hej Morten. Det er da meget pussigt at finde dig her på siden. I ( frihjemmeside.dk ) har endnu ikke overført mine penge retur for det produkt som I ikke "gider" at leverer som jeg egentlige har betalt for et helt år frem, nemlig gateway!

I har forsinket min projekt i over 6 uger, (det har kostet mig meget i omsætning) fordi hver gang jeg ringede lovede I at I vil ringe tilbage, hver gang jeg snakkede med dig lovede diu at du vil få Klaus til at skrive ovs osv...

Til alle amino bruger!

Der kommer snart indlæg om hvad frihjemmeside.dk har gjort ved mig som en kunde.

Det bliver meget detaljerede og som bør læses af ALLE!

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 18:18

Så skal vi altså til at have cola og chips klar igenBig Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:17

Ja. Ham frihjemmeside er meget sjov.

Må man egentlig godt skrive på i sit firma, hvis man vil advare mod svindlere som frihjemmeide og denne mand ? 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:01

Hej allesammen 

Jeg har snakket med en advokat, man må skrive alt det man vil på nettet, bare man holder sig til sandheden og kan bevise det... man må også bare skrive sin mening, vi har jo ytringsfrihed herhjemme!

Se lige dette link

http://groups.google.dk/group/frihjemmeside/web/velkommen?hl=da 

Han lyder meget god, men problemet er bare at en af de sider han henviser til, er ikke lavet af frihjemmeside.dk ! Han tager æren for noget de IKKE har lavet! Jeg arbejder for den pågældende virksomhed som han henviser til og jeg ved godt hvem der har lavet flashsiden, menlig et andet firma!

Jeg har lige rapporteret for at siden indeholder falsk indhold. 

På grund af meget travlhed er jeg endnu ikke færdig med at skrive hvad frihjemmeside.dk har lavet ved mig som kunde, men det kommer snart! Det bliver lang og indholdet vil være sandt og jeg forholder mig kun til hvad jeg kan bevise!

Det skal lige siges at jeg både har mistet penge, tid, shoppen som de har lavet var med ufattelige mangler og prikket på iét blev jeg kontaktet fra udlandet fordi frontpage var et kopi af en anden hjemmeside osv...

Meget sørgeligt at nogen kan finde på alt dette!!!

GLÆD JER, DET KOMMER SNART OG BLIVER DETALJERED!

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 07:14

Det er jo som at følge med i Forbrydelsen på DR1...
Man venter, og venter på at der sker noget...
Kom nu med den historie Party!!!

/Shock

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)