Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS GATEWAY

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tue: Det er rigtigt at jeg var med til at udvikle Gatewayen i starten, og ja det du siger der er da blandt andet end af fordelene ved _deres_ system (som jeg skrev har jeg ikke noget med dem at gøre mere) at du kan anvende flere forskellige gateways, en anden klar fordel er at systemet er logisk opbygget og at det rent faktisk virker.

Du får som kunde hos Mobilemarketing bedre service end du gør ved f.eks. Unwire, med mindre du hedder Tv2, Mærsk el. lign :)

Casper:
1: Jeg kan ikke huske hvad deres revenue share er, men som udgangspunkt tager alle noget for overtakseret SMS primært fordi telefonudbyderne tager en bid af kagen til at starte med, der findes en omregner på deres side som kan regne ud hvad du modtager i kr/øre pr sms af x kr.

2: Ganske korrekt ja, men du bliver dog advaret i god tid inden det sker.

3: Jeg testede det i sin tid med 450/sek. på daværende hardware, er dog ret sikker på at de gateways de kobler op imod i den anden ende ikke kan følge med :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41

Bringer lige dette emne på banen igen, for kom til at tænke på noget. Tager mobil selskaberne ikke nogle procenter pr. afsendt sms fra kunden. Hvis kunden køber en baggrund til 20 kr, til mobilen ? 

vh. Klaus   

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 20:06

Hej Klaus.

Du kan via din udbyders interface højst sansyneligt fortælle at det skal være gratis.  Du må trække op til 75,- på deres konto såfremt du lyster.

Men du kan lave så de skriver fx deltag nu til den 4 cifrede kode. og vupti så de et svar retur.

Hvis du vælger det koster 20,- så jo så betaler du noget til selskaberne, men det kommer meget an på volume og hvad du forhandler dig fremt til. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19

Smith:

Hvis du vælger det koster 20,- så jo så betaler du noget til selskaberne, men det kommer meget an på volume og hvad du forhandler dig fremt til. 

Det var det mit spørgsmål gik ud på, men kan bare intet finde omkring hvad teleselskaberne tager i %. Men tak for den hjælp du gav.  

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:23

Så vidt jeg ved tager teleselskaberne 40% af alt. Jeg kan anbefale http://smsx.stadel.dk, som jeg stort set kun har positive oplevelser med. 39 kroner i abbonement per måned plus 100 kroner per keyword, som du kan sætte op som du gerne vil (de hjælper også meget gerne!)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30

Klaus Fejer:

Smith:

Det var det mit spørgsmål gik ud på, men kan bare intet finde omkring hvad teleselskaberne tager i %. Men tak for den hjælp du gav.  

Jeg har fået oplyst at teleselskaberne tager 25%.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Hehe. Tak for budene, selvom 25-40 % er meget forskelligt.

Jeg kigger lige på siden du skrev. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Derinde står der det kun koster DKK 25,- per måned, og de tager i alt 25% af indtægten. De 25 procent går til siden+teleselskaberne osv. Så det er jo ikke så galt [:

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:37

Klaus Fejer:

Derinde står der det kun koster DKK 25,- per måned, og de tager i alt 25% af indtægten. De 25 procent går til siden+teleselskaberne osv. Så det er jo ikke så galt [:

Hvem er det du refererer til?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)