Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS GATEWAY

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg står og mangler en mulighed for at overtaksere sms´er

Og valget pt. står mellem www.befree.dk og www.mobilemarketing.dk

Ville jeg lige høre om der ikke var kendskab til andre gode sms leverandører``??

Jens

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:58
Ring til Lars-Bo fra MobileMarketing og hils fra mig. De leverer varen og har styr på deres sager :)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:41
Dato: 13-06-2007 13:57:55
Forfatter: mcsolutions
Ring til Lars-Bo fra MobileMarketing og hils fra mig. De leverer varen og har styr på deres sager :)

Kom med nogle argumenter, i stedet for en kort tale, som kun har til formål at skabe lidt provision til dig ;-)

Jeg syntes også du skal vælge mobilemarketing, da de blandt andet har en rigtig god pakke (til 299,- pr. måned), hvor du får en lang række moduler til rådighed. Deres admin-del er meget udførlig lavet og er nem at navigere i, og derudover har de intet imod med at hjælpe dig i gang.

// Jesper Skov

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:23
Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 16:34
Jeg vil også anbefale unwire.dk, de er lidt pebret i forhold til mobilemarketing, men det fungere.

De tager minimum 500 kr. om mdr. og 6000 kr. i oprettelse. Men så mediacode(keywords) også gratis.

Har ikke prøvet mobilemarketing endnu, men det er nok mere fordi jeg har ikke kunnet tage mig sammen til at få kigget på det, har snakket med Lars Bo om det et par gange...

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 16:49
Dato: 13-06-2007 14:41:07
Forfatter: Jesper Skov
Dato: 13-06-2007 13:57:55
Forfatter: mcsolutions

Kom med nogle argumenter, i stedet for en kort tale, som kun har til formål at skabe lidt provision til dig ;-)

Forstår ikke helt hvordan du kan se at mcsolutions får provision? Jeg kan i hvertfald ikke se det noget sted.

Og jeg vil faktisk fortælle ham Jens Lykke Nielsen præcis det samme. mobilemarketing.dk er okay og har du personlig kontakt med  Lars Bo så er du sikker på at kundeservicen er helt i top. Har ham selv på min msn kontaktliste og han yder en kanonkundeservice.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:53
Jesper: Jeg får ikke provision af LB.

Tue: Unwire''s løsning er ikke ligeså gennemført som mobilemarketings.

Morols: Jesper er freelance sælger for MobileMarketing, det antog han sikkert også at jeg var. Men jeg får ingen provision af LB, min eneste kontakt til det firma er at jeg engang har ejet halvdelen af det :)

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 17:00
Hej Mikkel

Det er jo også dig der har udviklet det ;-)

For mig var unwire det rigtige, da jeg godt kan lide at nørde helt ned til den sidste detalje, og det synes jeg man kan med unwire.

Og mobilemarketing bruger jo bl.a også unwire selv (eller har gjort), hvor i selv har wrappet noget udenom.

Men så vist jeg har forstået er fordelen ved mobilemarketing, at der er flere gateways bygget på, så man har flere valgmuligheder og sådanne ting, korrekt?

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Da jeg i sin tid kontaktede Unwire og Wireless Factory (ca. et år siden), der fik jeg nogle priser oplyst:

1500 kr. / måned

20% af tillægstakserede SMS.

Det lød som om at man kunne forhandle med dem, men det er umiddelbart noget langt fra Mobile Marketing med 199/måned, så jeg spørger nu:

1) Tager de intet for tillægstakseret SMS?

2) Ved MobileMarketing der betaler man for SMS forud, men bagud ved de andre. Betyder det så at hvis man ikke hele tiden har husket at tanke nok op, så blokerer de for udsendelse af SMS?

3) Hvor mange SMS/sekund kan systemet klare?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:54
Jeg kan så varmt anbefale Befree.dk

De er kanon yder god service og folkene bagved systemet ved hvad de har med at gøre....

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)