Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne prøve PLUS herinde, men skal jeg virkelig binde mig for minimum 3 mdr ??

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel og Sarah:

Jeps det må jeg lige tjekke op på ;)

Men nu står den på endnu flere flyers omdelt ;)

Og onsdag får jeg en sweetdeal online, så håber den kaster lidt faste kunder af sig

God dag

Mikkel

Sweetdeal - Den er jeg da sikker på nok skal kasket lidt kunder af sig :) De plejer da at være ok til at få solgt lidt ..

God vind

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 17:27

Martin Jensen:

Mikkel og Sarah:

Jeps det må jeg lige tjekke op på ;)

Men nu står den på endnu flere flyers omdelt ;)

Og onsdag får jeg en sweetdeal online, så håber den kaster lidt faste kunder af sig

God dag

Mikkel

Sweetdeal - Den er jeg da sikker på nok skal kasket lidt kunder af sig :) De plejer da at være ok til at få solgt lidt ..

God vind

Hej Martin. 

Jeg kunne simpelthen ikke overse, og dermed undgå at kommentere, at du har skrevet "kasket" frem for "kaste". 

Det bliver en lidt sjov sætning, men jeg er ikke tvivl om, at det er grundet din forretning, at det ord ligger lidt tættere i dit ordforråd. Big Smile 

God lørdag!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:31

Jeg tror det er meget individuelt om man kan bruge Plus til noget.
Jeg mener vi efterhånden kan give værdi for langt mere end 99 kr/md. for de fleste.
Bare et eksempel på et par deals den seneste tid, er Vadskærs ebog som er blevet solgt for 995 kr. + moms i et par år, den er gratis for Plus.
Så har vi lavet Amino Kapital, hvor en annonce koster 499 kr. + moms. Den fik Plus´er for 10 kr. i denne uge. Altså en rabat på 98%.
Den slags tilbud kommer løbende og blot de to eksempler har betalt 1 1/2 års Plus for mange mennesker.
Men vi er alle forskellige.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John har givet mig lidt forslag så jeg prøver det af en periode mere, men jeg kan dog ikke få lov at betale denne gang :(

Prøver igen imorgen

men mange tak for jeres svar og råd

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)