Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne prøve PLUS herinde, men skal jeg virkelig binde mig for minimum 3 mdr ??

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid opsige dit amino plus abonnement, så hvis du ikke er tilfreds, opsiger du bare abonnementet inden den 31/7-2012.

Du betaler 123,75 kr. for første måned. Herefter skal du minimum betale for 3 måneder af gangen.

Når du er amino plus støtter du amino med et lille beløb. Husk på der er folk der skal ha' løn for at holde amino igang. Da du har skrevet over 700 indlæg, går jeg ud fra du har fået lidt hjælp af og til. Er det i sig selv ikke 99 kr/md. værd.

Du kan i øvrigt trække abonnementet fra i dit regnskab.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:34

Så fik jeg mit plus, så håber jeg det bliver tilfredsstillende :)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glæder mig til at høre din anmeldelse af det Smile

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:52

Så har jeg haft mit plus medlemsskab i en mdr og vil gerne komme med min erfaring med det..

Hvad har jeg fået ud af det ?

Tja umidlbart ikke kunder eller andet jeg havde fået uden mit plus.

Så for mig kan det ikke betale sig for min forretnings skyld

Man kan så altid diskutere om det er noget man vil betale for at give lidt til fællesskabet.

Jeg har valgt og afmelde mig plus igen, da jeg heller vil have råd til 4 pakker pålæg istedet her i opstarten :)

Min lille beretning

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel.

Kender du til alle fordelene ved at have Amino Plus? Hvis ikke, så undersøg dem :)

Og så vidt jeg er orienteret omkring, så er det ikke tilladt at poste tilbud på Amino hvis man ikke er PLUS medlem, og du har da postet et indlæg, hvor "JOHN NIELSEN" roser dit arbejde og er blevet fast kunde? Det må da være efter du har fået dit plus medlemsskab, medmindre i kender hinanden selvfølgelig :-) Tråd: http://www.amino.dk/forums/t/166483.aspx?PageIndex=1

Derudover mister du også din fine signatur. Der er mange ting, man ikke kan benytte.

Men selvfølgelig, hvis forretningen går så dårligt, at man skal oppriotere 4 pakker pålæg frem for Amino Plus medlemsskab, så kunne det godt være man skulle skifte branche :) hehe

God vind!

/Martin

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:21

Hej Martin

Jeg er lige startet op i sommerferien så jo der skal prioteres..

Solgt alt af værdi for at komme igang.

Solgt min mc, playstation og et kamera.. og lidt småting..

John så indlægget efterfølgende da han fik alm pris og så derefter nævnte tilbuddet ;)

Min signatur ser jeg ikke som en værdi hvis den ikke giver kunder, men den giver da branding, men måske når der kommer mere gang i den at jeg kan prøve det af igen

Jeg kender nok ikke alle fordele, men bliver heller ikke mindet om dem ;) Så derfor vælger jeg at smutte, har ikke tiden til at sætte mig ind i det hele :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:26

Hej Mikkel.

Okay.

Får du en dag tid, så synes jeg da du skal kigge på dem: http://www.amino.dk/aminoboost.aspx flere fordele står ude til højre :)

Held og lykke med forretningen

/Martin

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mikkel og Sarah:
John så indlægget efterfølgende da han fik alm pris og så derefter nævnte tilbuddet ;)

Jeg så dit indlæg og tilbud om Amino rabat, men valgte at afstå fra at gøre brug af Amino-rabatten. Det gjorde jeg, fordi det skal give mening for dig at sælge dine vinduespudser ydelser her i Favrskov, nu du kommer kørende fra Randers.

Havde jeg betalt halv pris, ville det jo ikke kunne betale sig for dig at pudse mine vinduer, og jeg ville risikere at skulle finde en ny vinduespudser relativt hurtigt, når du indså, at der isoleret set ikke er noget dækningsbidrag i at køre 2 x 25km for at pudse mine vinduer til halv pris.

Mikkel, du skal naturligvis kun være Amino plus medlem, hvis du kan se nogen mening med det. Kan du ikke det endnu - og ser du ingen linkbuilding-værdi af dit banner og flere dofollow links på dine næsten 1000 indlæg...  så skal du da heller ikke gøre det. :)

Gør det ikke for at støtte Amino. Gør det for at støtte din egen forretning. :)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:35

Jeps det må jeg lige tjekke op på ;)

Men nu står den på endnu flere flyers omdelt ;)

Og onsdag får jeg en sweetdeal online, så håber den kaster lidt faste kunder af sig

God dag

Mikkel

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:45

Hej John

Okay så tog jeg jo fejl ;) troede faktisk ikke det var selve tilbuddet du så :)

Men som du siger 25 km hver vej er ikke en timeløn der fungere optimalt, men jeg fik jo delt en del flyers ud i samme omgang som jeg var nede hos dig :) De "ældre" damer var meget snaksagelige og positive, så fik da en lile snak med dem også.. 

SÅ kommer der flere til er det ganske fint for timelønnen på sigt :)

Der er selvfølgelig værdi af links, men havde godt nok også link inde inden jeg havde plus medlemsskab.

Jeg har lige igår fået en aftale iorden, så jeg også har fundet ud af og trække benzin fra så jeg ikke selv skal betale den af egen lomme, det har også hjulpet lidt, den køre jo ikke så langt literen den gamle zafira

Men sikker på det hele nok skal gå på sigt, jeg er 100% motiveret og positiv

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)