Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antivirus - Lige nu!

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Ikke hvis du har færre end 5 computere på samme licensaftale.
Det skulle da lige være muligeden for central administration og log af events, samt fjernbetjent opdatering og indstilling af programmet.

Jeg kan høre at det ikke er nødvendigt med Endpoint, da jeg kun har 2 computere ;-).. Og havde også på fornemmelsen at det var fjernkontrol og brugeradministration som gjorde forskellen på Home og Endpoint - men tak for den hurtige respons på dette

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 15:08

Jeg bruger selv MS security essentials samt en portion god fornuft + en hardware firewall med deep packet inspection. Det har fungeret for mig de sidste mange år, og jeg vil aldrig punge ud for et årligt abonnement til antivirus.

Alle mine kundefølsomme data (inkl. forretningsting, som helst ikke skal gå tabt/blive stjålet) ligger på en truecrypt mountet harddisk. Filen til den bliver backuet op hver nat til en nas hjemme, samt en ekstern ftp server.

Jeg sover fint om natten Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens:
Jeg bruger selv MS security essentials samt en portion god fornuft + en hardware firewall med deep packet inspection. Det har fungeret for mig de sidste mange år, og jeg vil aldrig punge ud for et årligt abonnement til antivirus.

Hardware firewalls er bestemt glimrende, hvis de holdes opdateret med seneste firmware og ikke mindst definitioner til deep inspection og indbyggede antivirus. Gør de ikke det, er de mere at regne som falsk tryghed.

Det er sjældent gratis at holde de gode firewalls opdateret med seneste firmware og definitions.

Benytter man en bærbar på kundebesøg, er det jo vanskeligt (umuligt) at holde sig konstant dækket af en hardwarefirewall. Skype-Wink

Når jeg besøger kunder i forbindelse med IT-sikkerhed og support, er jeg aldrig koblet på kundernes netværk. Det er både for at sikre min computer - og kundens. Jeg benytter den bærbare computers indbyggede 3G WWAN-kort. Og så naturligvis en solid og opdateret antivirus sammen med en opdateret Windows.

En af de andre gode features ved ESET's Antivirus og Smart Security er, at den faktisk giver besked om tilgængelige opdateringer til styresystemet før Windows Update gør.

Nej, IT-sikkerhed er ikke noget, man skal tage let på. Men det er der heller ikke nogen, som har lovet. Bortset fra Apple, naturligvis. De mener jo, at antivirus er overflødigt. Apple anerkender jo heller ikke cross-platform infections. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 55
Fra  TranPro Skrevet kl. 16:05

Jeg kan anbefale emsisoft internet Security. Der er lavet en test hvor der er en masse andre antivirus programmer der er blevet testet mod virusser og der opdaget emsisoft flest, testen kan ses her http://anti-malware-reviews.com/

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Fra  RTG Data Skrevet kl. 16:06

Jeg bruger ikke selv antivirus mere :) men jeg har solgt rigtig mange BullGuard Internet Security til mine kunder og der er ikke en der er vendt tilbage og har haft virus eller andre trusler på pcen

Mvh Rene G.
rtgData.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 05:43

Hej

Vi bruger AVG og det fungerer perfekt både på PC´er og i vores servermiljø.

Med hensyn til Backup bruger vi Besafe - hvilket er nemt og billigt (er vores egen løsning så lidt reklame)

http://scan-soft.com/backup

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:46

Jeg holder mig til nod32... Synes virkelig det er godt !!!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Privat kører jeg med Symantec's antivirus.
I MediaMouse har vi både Symantec, Kaspersky og AVG - simpelthen for at være så sikre som muligt.
Alt der kommer ind via FTP eller email ryger igennem alle 3 scannere. På vores filservere og arbejdsstationer kører vi dog kun med én scanner og det er Kaspersky på serverne og AVG på arbejdsstationerne.

- og hvorfor så 3 forskellige scannere? Fordi vi bl.a. har nogle bureaukunder og tilsvarende som mener at fordi de kun bruger Mac som arbejdsstationer, så får de ikke virus. Men det er der så nogen af dem som har alligevel - for de glemmer lige bogholderens PC'er og de Windows-servere de har stående...

- og fordi jeg tidligere har arbejde inden for den tunge ende af IT-sikkerhedsbranchen, og har flere gange set med egne øjne hvor katastrofale konsekvenser en virus kan have for en virksomhed hvis det går helt galt. Så better safe than sorry - og jeg nægter at lade MediaMouse gå ned på at have sparet 800-1.000 kr. for en antivirus-licens.

/Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Fra  madebyM Skrevet kl. 09:32

AP:
Jeg holder mig til nod32... Synes virkelig det er godt !!!

Tror nu også det er det jeg ender med at købe :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Fra  madebyM Skrevet kl. 09:34

Jesper Norbøll:
I MediaMouse har vi både Symantec, Kaspersky og AVG - simpelthen for at være så sikre som muligt.

Du kører vel ikke alle AV på samme maskine, da det efter tidligere indlæg ikke giver mening ;)?

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)