Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POSTDANMARKS SERVICE

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har godt nok tit haft pakker der kommer for sent frem..

Hvad gør du for at få pengene retur.. skal man ringe til deres kundeservice eller hvad?

Er det kun pakker sendt som erhvervspakker eller også almindelige postpakker, man kan få pengene retur for?

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 17:28
Hej

Ja så blev jeg også ramt af postdk´s såkaldte kundeservice. Jeg sender en pakke d. 8 juni 07, og henter så pakken igen efter at have fået en seddel om dette, i dag d. 14. juni 07!! Årsag - ja man tror det ikke, den har ligget for længe til afhentning på Farum Posthus!! Altså der er gået 6 dage..Jeg har lige ringet til kunden, der stod i går på Farum Posthus og ventede og ventede på sin pakke, men de kunne ikke finde denne..Nej for den var jo sendt til Tåstrup..

Jeg siger så i dag til postdamen, at her er en fejl p.g.a. de 6 dage er for lidt, før den kan komme retur, og ja hun giver mig ret. Ok siger jeg så, så må du jo sende den igen - men NEJ hun indrømmer, de har lavet en fejl, men jeg skal betale, hvis den skal sendes igen..Vi lader dette stå et øjeblik..

Mere rød i hovedet end en postjakke forlader jeg posthuset, og i morgen kan jeg så køre derop igen, og aflevere pakken..Jeg følger sagen til dørs, vi snupper billede af postlabels, afhentningslabels m.m. De 60 kr. skal de jo ikke snyde mig for..

Den eneste undskyldning for at Farum Posthus skulle have lavet en fejl, er at det var Peter Brixtofte der i en rødvinsbrandert havde sorteret posten deroppe, men det er nok ikke tilfældet..

Stones er ikke sur - Stones er vred og tosset!!

M.v.h.

Stones

Dit e-byggemarked - der også bruger Danske Fragtmænd 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:35
Dato: 13-06-2007 19:17:25 Forfatter: Jakodan
Vi har godt nok tit haft pakker der kommer for sent frem..

Hvad gør du for at få pengene retur.. skal man ringe til deres kundeservice eller hvad?

Er det kun pakker sendt som erhvervspakker eller også almindelige postpakker, man kan få pengene retur for?

man skal lave en efterlysning på deres hjemmeside og gøre opmærksom på det drejer sig om en forsinkelse

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 19:49
Dato: 13-06-2007 14:30:39 Forfatter: Ken Krejlgaard Poulsen Jeg venter på citymail kommer ud til hele landet...

Det kan jeg i denne sammenhæng ikke se du kan bruge til så meget... Citymail sender ikke pakker. Citymail sender kun post der kan komme i en brevsprække/postkasse, og en udsendelse er fordelt over 3 dage. Som bud har man 3 ruter, en A, B og C-dag. Så når der køres et magasin ud, som eksempelvis "Jægeren" så får man det ikke samme dag overalt. Men et månedsmagasin er ofte ret ligegyldigt om man får det tirsdag eller torsdag. Det er de færreste der ved hvad dag de skal have det alligevel. Det er jo selvfølgelig medvirkende til billigere omdeling når man dermed ikke har brug for lige så mange bude. Men er der nogle herinde der udsender magasiner kan jeg kun anbefale citymail :)

MVH
Hans

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 20:31
Ekspress findes ikke i hverdagene, kun lørdag.

Jeg synes det lyder spændende at man kan få pengene retur hvis pakkenikke er fremme næste dag, Det vi l kunne reducere mit forsendelsesbudget med ca. 30 %

Det kan dælme også være svært at se hvor det smarte er i at fragte post og pakker fra den ene ende af landet til den anden ende, for dernæst at køre det tilbage ... Rationalisering længe leve

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:47
Dato: 14-06-2007 20:31:10 Forfatter: Bent A.
Ekspress findes ikke i hverdagene, kun lørdag.

Jeg synes det lyder spændende at man kan få pengene retur hvis pakkenikke er fremme næste dag, Det vi l kunne reducere mit forsendelsesbudget med ca. 30 %

Det kan dælme også være svært at se hvor det smarte er i at fragte post og pakker fra den ene ende af landet til den anden ende, for dernæst at køre det tilbage ... Rationalisering længe leve

Når jeg taler espress, er det fordi hvis vi skal sende noget ekspress, gør vi brug af maxi brev, isedet for pakke, og ved maxi brev, kan der sendes ekspress i hverdagene.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)