|
> Ved du hvad bio-biler koster??? For 700.000 kr. kan man næsten kun lige få en Toyota Prius. Så må manden køre i noget andet end en bio-bil. > Synes desværre også din afstemning er aldeles latterlig. Uanset hvad man svarer stiller det regeringen i et dårligt lys. Regeringen klarer det ikke godt på en del områder, og stiller det dem i et dårligt lys, må de bare gøre det bedre. Dog vil jeg sige at de klarer det bedre end diverse S-regeringer. > "Bare brug løs af pengene" - ikke specielt positivt ladet sætning. "De danske politikere ved sikkert hvad de gør" - igen en negativ holdning. Ligesom dit indlæg :) |
Dato: 13-06-2007 14:12:31
Forfatter: Dimitri Hardorff> Ved du hvad bio-biler koster??? For 700.000 kr. kan man næsten kun lige få en Toyota Prius.
Så må manden køre i noget andet end en bio-bil.
> Synes desværre også din afstemning er aldeles latterlig. Uanset hvad man svarer stiller det regeringen i et dårligt lys.
Regeringen klarer det ikke godt på en del områder, og stiller det dem i et dårligt lys, må de bare gøre det bedre.
Dog vil jeg sige at de klarer det bedre end diverse S-regeringer.> ''Bare brug løs af pengene'' - ikke specielt positivt ladet sætning.
''De danske politikere ved sikkert hvad de gør'' - igen en negativ holdning.
Ligesom dit indlæg :)
At han kører i en biobil er jo for at skåne miljøet. Og jeg synes at det er helt perfekt, at en politiker, kører biobil - det er jo alt andet lige med til at fremme den nye form for transport når en højtstående i det danske samfund kører bio-bil.
Og ja mit indlæg var måske en anelse negativt - men det er jo også min mening jeg ytrer. Det eneste jeg pointerede i din afstemning var at du ikke havde ét punkt hvor man kunne give sin stemme hvis man udelukkende var positiv. Alle sætningerne får et hint af negativitet.
Men lad os bare droppe det igen - var jo ikke for at starte mudderkastning. =)
Bliv gratis medlem
.