Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg glæder mig...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
...til vi får en SR-regering.

Nedenstående nyheder viser med al tydelighed hvorfor:

Klaus Bondam

Klaus Bondam 2

Hvad er Jeres mening om det?
Er det okay at have så stort et forbrug?
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 09:52

Syntes det er dybt latterligt. Han tjener sku nok penge forvejen eller hvad ? De skal vel også bruges ?
Det syntes jeg ikke han skal slippe godt fra.

Der er vel ikke så meget andet at sige :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:58
jeg har personligt meget svært ved at se Bondam, som politiker!

Hver gang jeg ser ham, så tænker jeg på langt fra las vegas og så er det altså meget svært at opfatte ham specielt seriøst!

Så om han er en god politiker det ved jeg ikke...

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:18
Jeg mangler en svar mulighed; "Ja, men inden for rimelighedens grænser". Dvs. jeg synes at rimelige udgifter i embeds-medfør er ok at få godtgørelse for, men "designer" takkekort anser jeg f.eks. ikke for en rimelig udgift..... Desuden er alle private udgifter er helt klart No-go........

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:47
Når man vurdere sin egen holdning til repræsentation, forbrug i denne forbindelse - så skal man passe på ikke at indtage holdningen; "Jamen, han tjener jo så meget i forvejen!" - faktum er at engagement i politik er ekstrem tidskrævende - og betyder møder, aktiviteter på skæve tidspunkter - og ofte meget, meget lange arbejdsdage - så regnestykket skal gøres op i forhold til tidsforbrug er det ikke nødvendigvis så godt betalt.

Omvendt kan det også være svært at gøre repræsentation op.... for det har jo flere formål - og udbyttet kan også være svært at gøre op!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 10:56

Jeg tror ikke det gør den store forskel om det er en S/R eller V/K regering,

der findes utallige eksempler fra begge sider i folketingsalen på at folk der

får magt mister jordforbindelsen og tror de er gud himself

i øvrigt er det lidt sjovt at Ritt fremstår som billig i drift i forhold til Bondam med 11 år gammel bil,

hun gav den absolut også gas i Paris i hendes politiske vår.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 12:35
Man skal bare bruge firmaets eller det offentliges penge som var det ens egne (selvfølgelig med modifikationer), men der er jo ingen der ved deres fulde fem vil bruge 42K private kroner på takkekort, så skal de sku da heller ikke gøre det fordi kommunen betaler.

Ville du flyve business eller på på 5+ stjernet hotel privat - næh, så skal du vel som udgangspunkt heller ikke gøre det på jobbet (selvfølgelig giver det nogen gange mening, men generelt)

Der er for mange politikere der bare spenderer og spenderer vore skattekroner fordi de ikke selv skal betale.

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:48
Nogle af tingene synes jeg sådanset er ok....
han er miljøborgmester og de fleste af pengene er brugt på en bio-bil - det giver da mening!

Hvis de kvindelige politikere kan få sminke betalt, så skal han da også. Så kan man måske grine af at han som mand bruger sminke....men det er en anden sag!

Kristine

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:50
Dato: 13-06-2007 12:48:15
Forfatter: Friis

Nogle af tingene synes jeg sådanset er ok....
han er miljøborgmester og de fleste af pengene er brugt på en bio-bil - det giver da mening!

Behøvede bilen at koste små 700.000 kr.? :)
Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:57
Ved du hvad bio-biler koster??? For 700.000 kr. kan man næsten kun lige få en Toyota Prius.

Synes desværre også din afstemning er aldeles latterlig. Uanset hvad man svarer stiller det regeringen i et dårligt lys.

"Bare brug løs af pengene" - ikke specielt positivt ladet sætning.
"De danske politikere ved sikkert hvad de gør" - igen en negativ holdning.

VH

Kasper

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)